Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kian Carrol.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kian
Level 3
Kian


Aantal berichten : 691
Registratiedatum : 24-02-13

Kian Carrol. Empty
BerichtOnderwerp: Kian Carrol.   Kian Carrol. Icon_minitimezo feb 24, 2013 2:28 pm

De basis informatie
Volledige naam: Kian Carrol. Zijn naam heeft geen speciale betekenis, of als hij die wel heeft dan heeft Nathaniel er zelf geen weten in.
Roepnaam/bijnaam: -
Verjaardag: 23 November. Hij is 23 jaar oud.
Geslacht: M
Geloof: Kian is niet gelovig.
Tradities: Ook heeft hij geen bepaalde tradities.
Rijk: Hij komt uit het rijk van de boogschutters.

Het innerlijk
Karakter: Toen ik Kian voor het eerst tegenkwam, was ik bang voor hem. Zijn enigszins woeste uiterlijk jaagt mensen op de vlucht. Toch heeft hij een natuurlijke charme over zich liggen, al was mijn angst niet ongegrond. Hij zal je door die charme namelijk naar zijn hand toe zetten, hij zal je om zijn vingers willen winden, zodat je alles doet wat hij zegt. Ook ik viel voor zijn charme. Waarschijnlijk zag hij meteen aan me hoe ik in elkaar zat, dat ik als naïef meisje zo voor hem zou vallen. Zijn zintuigen zijn scherp en hij weet bijna alles van wat er om zich heen gebeurd. Toen hij genoeg van me had zag ik hem echter nooit meer. Het maakte dat ik me afvroeg of hij überhaupt wel iets om me gegeven had, of hij wel om iemand iets gaf behalve Astor, zijn draak.. Ik kon gewoonweg niet voldoen aan de hoge eisen die hij aan mensen stelde. Hij werkt zichzelf in jouw leven als een roofdier; zachtjes, maar zelfverzekerd, zonder dat je het door hebt, maar met een plan voor ogen. Dat brak mij. De mensen die niet voor zijn charme zullen vallen moeten wel een hele sterke persoonlijkheid hebben. Het vuur dat in zijn ogen brand, op zoek naar avontuur, is gewoonweg te aantrekkelijk. Maar of hij ook werkelijk liefde kent, weet ik niet. Toch zit hij zichzelf vaak in de weg. Hij is te trots en te koppig dan goed is voor een mens. Af en toe dacht is zelfs dat hij meer in zich had van een beest. Hij gaat af op zijn instinct en wordt snel kwaad. Zijn ongereptheid is in eerste instantie waarom ik voor hem gevallen ben.. Maar als je hem beter leert kennen vraag je je toch af waarom je hem eigenlijk mag. Ik heb er spijt van dat ik hem ooit in mijn leven heb toegelaten..
Relaties: Hij valt op vrouwen. Waarschijnlijk zal hij juist op iemand vallen die hem niet hebben wilt.
Bijzonderheden aan karakter: Nathaniel zal altijd het beste voor zichzelf zoeken, hij heeft er een hekel aan als iemand hem de juiste weg wilt wijzen. Misschien vraagt hij je wel om raad, maar daarna doet hij precies wat hij zelf wilt.
Talenten: Zoals allen uit het rijk van de boogschutters, is hij goed in boogschieten.
Zwakheden: Toegeven als hij ergens fout mee zit.
Zwakke plekken: Zijn trots is zeker een zwakke plek, bij een belediging zal hij in woede reageren, vanwege zijn korte lontje. In zo’n situatie kan je hem makkelijk verslaan met logisch nadenken.
Sterke punten: Hij zorgt er meestal voor dat hij niet in een gevecht terecht komt, van een afstand kan hij zich beter verdedigen en is dan meestal niet te verslaan. Hij is vrij gespierd en soepel gebouwd, zodat hij zich makkelijk verplaatsen kan.
Status: Mensen kijken enigszins tegen hem op. Hij is meer een alleenganger.

Passies: Boogschieten en pakouren
Afkeer/Haat: Hij houdt niet van mensen die hem proberen af te troeven met bijdehante opmerkingen, ook houdt hij niet van persoonlijke vragen. Maar haat is een groot woord.
Verslavingen/genotsmiddelen: -

Afkomst
Geboorte en/of woonplaats: Hij komt uit het rijk der booschutters en daar woont hij nu nog steeds.
Familie: Hij heeft geen contact meer met zijn ouders en zijn zusje, die nog steeds in het rijk der boogschutters wonen, maar aan de andere kant van het rijk dan hij zelf.
Lengte: 1.80
Omschrijving haar: Hij heeft blond haar, dat eigenlijk altijd warrig valt.
Omschrijving ogen: Hij heeft helder blauwe ogen. Zijn blik is vurig. Zijn ogen waarschuwen je bij de eerste ontmoeting al van zijn licht ontvlambare karakter.
Bouw van het lichaam: Atletisch gebouwd, geen brede spierbundel, soepel
Kledingstijl: Netjes met een nonchalante twist. Comfort is zeker belangrijk, je zal hem dus niet met strakke kraagjes zien.
Uiterlijke kenmerken: Hij draagt twee banden om zijn polsen. [zie wapens] En hij heeft een langwerpig litteken van zijn schouder tot zijn heup lopen, door een zwaardhouw.

Kracht
Elementaire kracht: Vuur
Bijkracht: Metaal
Wapens: Hij vecht met zijn pijl en boog, daarnaast draagt hij twee banden om zijn polsen, daar kan hij verschillende pijltjes in doen, die net als bij pijl en boog afgeschoten worden. Het mechaniek zit echter in de banden. Op zijn rug draagt hij een ouderwets, schuin zwaard. Die laatste gebruikt hij liever niet, maar als hij gedwongen wordt tot een gevecht van man tot man, zal hij deze gebruiken.
Vechtsport: Geen.
Vechtstijl: Hij vecht fel en aanvallend. Zich zoveel mogelijk verplaatsend naar plaatsen waar hij in zijn voordeel is, zoals op hoge plekken.

Draak
Naam van je draak: Astor, betekend arend. Kian had altijd veel respect voor de vrijheid van de roofvogel en heeft zijn draak zo gedoopt.
Geslacht van je draak: M
Soort: Een vuurdraak. Hij is er echter toe in staat om met zijn magie voorwerpen in goud te veranderen. Dit doet hij door over een voorwerp heen te blazen. Zijn adem is dan warm, voelt ook warm aan, maar bevat niet de energie om te verwarmen.
Karakterschets: Astor is wijs en is veel objectiever dan zijn baas. Astor is de kalmerende kracht achter Kian en de jongen zou niet kunnen zonder zijn draak. Toch lijken ze in andere opzichten veel op elkaar, Astor is namelijk net zo trots als de jongen. Ook is hij heel ijdel.
Uiterlijk van je draak:
Kian Carrol. Racial-Wars-Golden-Dragon-244187059
Astor is een gouden draak.

Extra
Verleden: Hij had een normale jeugd, totdat hij een gouden ei ontdekte. Door de magie van de draak kwamen op 14 jarige leeftijd ook zijn eigen gaven tot uiting. De krachten van de twee kwamen perfect in harmonie. Vanaf dat moment werd voor Nathaniel benadrukt dat hij anders was dan anderen.
Overig: -


Laatst aangepast door Kian op di apr 02, 2013 1:21 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

Kian Carrol. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kian Carrol.   Kian Carrol. Icon_minitimezo feb 24, 2013 7:28 pm

Goedgekeurd, alleen ik snap het Nathaniel deel niet, aangezien hij Kian heet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kian
Level 3
Kian


Aantal berichten : 691
Registratiedatum : 24-02-13

Kian Carrol. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kian Carrol.   Kian Carrol. Icon_minitimezo feb 24, 2013 7:33 pm

Ja, had op het laatst de namen veranderd maar ben een paar nathaniels vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

Kian Carrol. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kian Carrol.   Kian Carrol. Icon_minitimezo feb 24, 2013 8:16 pm

Oké vandaar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kian Carrol. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kian Carrol.   Kian Carrol. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kian Carrol.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: