Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Café Pilion - Rijk van de Ram

Ga naar beneden 
+2
Lewis
Sheila.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 6:29 pm

hahaha, fail
---

Bonnie keek al lang weer naar Reyna, die ze eerlijk gezegd aantrekkelijker vond dan die jongen van net. Op de een of andere manier leken jongens altijd arroganter te zijn als ze er goed uitzagen, meer dan meisjes. Toen het meisje zich opeens naar haar toe boog versteende ze een beetje, maar bij haar woorden ontspande ze weer. Ze haalde glimlachend haar schouders op en proostte met Reyna. 'Ik heb geen jongens nodig' zei ze grinnikend waarna ze voorzichtig een slokje nam. Ze schrok van hoe goed het smaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 6:56 pm

Reyna lachte bij haar woorden en nam een grote slok van het zoete drankje. "Vrouwen zijn een stuk beter." was haar reactie op de woorden van Bonnie, daarbij gaf ze haar een kleine knipoog. Bij haar lag het er helemaal aan waar ze zin in had, maar in dit café vond ze de meeste jongens te kinderlijk en het meisje dat tegenover haar zat was gewoon een prachtvrouw. Eentje die een groot deel van haar aandacht opeiste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 7:02 pm

Bonnie verslikte zich bijna in haar drankje bij die woorden, en voelde hoe haar wangen een beetje rood werden. Toch knikte ze wel instemmend. De knipoog die erna volgde zorgde ervoor dat ze nog wat roder werd, en ze nam snel een slokje van haar drinken. Bonnie was geen initiatiefnemer, en hoe knap ze Reyna ook vond, zij zou nooit iets proberen, maar als het meisje haar nu mee naar buiten zou vragen zou ze waarschijnlijk best mee gaan. Ze keek Reyna even aan met haar bruine ogen, maar wendde haar blik al snel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 7:11 pm

De blosjes die bij Bonnie op haar wangen verschenen ontging Reyna niet, iets waardoor haar glimlach nog breder werd. Er begon de jonge vrouw wat te dagen, viel het meisje misschien? Ja, die kans leek haar wel groot. Daar had ze meestal wel een neus voor. Reyna nam nog een grote slok van haar drankje, waardoor haar glas al weer bijna leeg was. "Heb je zin om nog wat te dansen, of wil je zo nog wat drinken?" Reyna had zin om haar wat te plagen, dus legde ze even kort haar hand op haar bovenbeen. "Het is jouw avond."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 7:18 pm

Bonnie keek weg, want anders zou ze alleen maar erger blijven blozen. Ze was niet gewend aan versierd worden door een meisje, dat was pas één keer eerder gebeurd. Niet dat dat op veel uitgelopen was, maar toch. Even beet ze op haar lip en dacht even na over Reyna's vraag, en nadenken ging nog moeilijker toen ze opeens haar hand om haar bovenbeen legde. 'Euhh.. Laten we nog wat drinken' zei ze snel en ze stak haar hand al op, want de alcohol maakte haar gezelliger en minder gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 7:41 pm

Reyna haalde haar hand, na net wat langer dan nodig was van haar bovenbeen. "Is goed." haar paarskleurige ogen glommen terwijl ze Bonnie even aankeek. Snel dronk ze het laatste beetje uit haar glas op. Omdat ze meerdere dagen per week zich behoorlijk vol kon zuipen, merkte ze niet direct het effect van de alcohol. Sowieso was Reyna al losjes van zichzelf, dus bij haar merkte je behalve een stel wat rodere wangetjes er nog bar weinig van. "Kom je hier trouwens uit de buurt?" vroeg ze toen, terwijl ze toch weer even met haar vingers over de knie van het meisje streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 7:49 pm

Bonnie glimlachte even naar haar en dronk ook het laatste bodempje uit haar glas. 'Zullen we anders shotjes nemen?' vroeg ze, omdat ze daar wel is van gehoord had en het bleek veel effect te hebben. Even keek ze naar de strelende hand op haar knie, en ze hoopte dat Reyna niet zou stoppen, want het voelde fijn en zacht. 'Nee, ik kom uit het rijk van de boogschutter, dus dat is hier wel een eindje vandaan. En jij?' vroeg ze haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 8:05 pm

"Een shotje?" herhaalde ze vragend, waarna ze lachte, "Ik vind het best." ze gebaarde naar de barman om twee glaasjes tequila te vragen. Deze knikte, hij keek er niet eens meer van op dat de alcohol hier rijkelijk vloeide. Ze ging weer wat overeind zitten, waardoor ze het meisje niet meer kon strelen over haar knie, maar met haar voet streelde ze even plagend langs Bonnies bovenbeen, terwijl ze haar gewoon al die tijd aankeek, alsof er niets aan de hand was. Reyna vond dat het meisje vol verassingen zat, ze had verwacht dat ze hier uit de buurt kwam, maar ze kwam uit een rijk een paar 100 km, als het niet meer was, van deze plek vandaan. "Ik kom uit het rijk van de Waterman, heb je hier familie, of reis je gewoon wat rond?" vroeg ze op haar beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 8:50 pm

Bonnie begon zich wat beter op haar gemak te voelen met de strelende hand, maar opeens was hij weg. Op dat moment kwam de barman opeens aanlopen met de shotjes. Ze pakt die van haar alvast op zodat ze straks konden proosten. 'Ik reis, maar nog niet lang, ik ben pas net losgeweekt van het vreselijk saaie dorp waar ik ben opgegroeid. En het rijk van de waterman? Daar ben ik nog niet geweest. Is het mooi daar?' Vroeg ze terwijl de voet van Reyna langs haar been streek. Ze glimlachte misschien wel een beetje verleidelijk naar haar, ze voelde zich niet helemaal zichzelf maar het kon haar niet veel schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 9:05 pm

oh moest trouwens weegschaal zijn xD
-
Ook Reyna pakte het kleine glas vast vast tussen haar vingers en knikte, "Ja, prachtige natuur, maar wel een beetje afgelegen." zei ze naar waarheid, de grote steden niet, maar het hele rijk zelf wel. Ze pakte het glaasje hoger op, "Zullen we?" vroeg ze met een lach op haar lippen, waarna ze zacht tegen die van Bonnie liet komen, om het daarna met een snel gebaar achterover te gieten. De sterke drank brandde in haar slokdarm, maar zorgde daarna voor een heerlijk warm gevoel. Nog steeds ging ze voorzichtig met de punt van haar schoen langs de been van het meisje, haar glimlach was Reyna wel opgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 9:17 pm

Bonnie hield haar glas ook wat hoger op en tikte het zachtjes tegen dat van Reyna aan. Even twijfelde ze, maar liet daarna toch de drank door haar keel glijden. Het brandde, best wel pijnlijk en ze moest haar best doen niet te hoesten, maar er kwamen wel tranen in haar ogen te staan. Zachtjes begon ze te lachen, en ze keek Reya aan. 'Wow, dat is sterk' zei ze een beetje schor. 'En ik vind natuur altijd sowieso mooier dan steden'. Ze wilde wel net zo sexy en verleidelijk als Reyna zijn, maar ze had geen idee hoe dat moest, ze was niet het soort persoon dat met haar voet langs iemands been streelde, al zou ze nog zo graag zo willen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 9:58 pm

Reyna knikte en zag hoe de tranen in de ogen van Bonnie sprongen. Het was dat Reyna een geoefende drinker was, anders had ze waarschijnlijk dezelfde reactie gegeven. Waarschijnlijk dronk ze zichzelf ooit nog wel een keer klem als ze zo doorgaat. Reyna stak haar hand uit naar het meisje tege haar, "Het is misschien handiger als we eerst even gaan dansen of even een luchtje scheppen, anders kunnen we zo weggedragen worden." Weer keek ze Bonnie wat uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 10:05 pm

Bonnie glimlachte. 'We gaan wel even eens luchtje scheppen' zei ze omdat ze het van die verleidelijke blikken steeds best warm kreeg. Langzaam legde ze har hand zachtjes in die van Reyna, en ze trok haar mee richting de deur. Heel snel liet ze haar weer los, nerveus dat ze was. Ze liepen de krakende deuren door. 'Rook je?' Vroeg ze, aangezien ze buiten een soort asbak zag staan. Ze liet zich voorzichtig op de stenen trap voor het gebouw zakken en keek Reyna aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 10:14 pm

Reynavoelde hoe het andere meisje haar hand in die van Reyna legde en haar met zich mee trok. Met een vrolijke lach liep ze met haar mee naar buiten. Het was een zwoele, warme schijf zonder echt benauwd aan te voelen. Bij de vraag van Bonnie knikte ze, "wil je er eentje?" Vroeg ze, terwijl ze haar pakje tevoorschijn haalde. Ondertussen stond ze nog steeds dicht bij Bonnie, ondanks dat ze haar hand niet meer vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 05, 2013 10:31 pm

Bonnie staarde de duisternis in terwijl ze ging zitten, en keek verbaasd op. 'Denk je dat ik het type ben dat rookt?' Vroeg ze een beetje spottend. 'Nee, ik hoef niet. Nog nooit gedaan en ik hoef het ook nooit te proberen' zei ze met een glimlachje.haar blik gleed naar de sigareten. Ze zou het nooit toegeven maar roken was wel verschrikkelijk sexy. 'Waarom doe je het?' Vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 1:40 pm

Reyna haalde haar schouders op, haar reactie gaf al genoeg antwoord op haar vraag. "Iedereen kan houden van een sigaret op zijn tijd." reageerde Reyna, "Maar waarom zou je het niet willen proberen?" was het haar beurt om wat te vragen. "En ik rook omdat het lekker is, het ontspant en je hebt natuurlijk ook die verslavingsfactor." ze lachte eventjes en speelde met het pakje in haar hand. Ze zou niet roken als Bonnie het niet deed, zoenen met een asbak was vreselijk smerig en in dat zoenen had ze eigenlijk wel veel zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 3:47 pm

Bonnie keek even naar het pakje. 'Omdat ik bang ben dat ik verslaafd raak. En het is niet gezond' zei ze terwijl ze haar blik naar Reyna's gezicht liet gaan. 'Werkt het ook ontspannend? O, dat wist ik niet eens' zei ze verbaasd, het was ook niet iets waar ze zich in verdiept had. Ze dacht dat alleen alcohol en drugs ontspannend werkte, van roken wist ze het niet, maar ja, weer iets nieuws geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:19 pm

"Alle leuke dingen in het leven zijn ongezond." merkte Reyna argeloos op, terwijl ze plaatsnam op een muurtje en ruimte maakte zodat Bonnie naast haar plaats kon nemen als ze dat wilde. "Maar ik vind het ontspannend werken, geen idee of het echt zo is." ze glimlachte even en keek Bonnie uitnodigend aan om naast haar te komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:24 pm

Bonnie keek Reyna even aan, en stond vervolgens op van het trapje waar ze op zat. Het muurtje zag er toch wel wat comfortabeler uit, en ze zat dan ook naast het andere meisje. 'Hmm... Daar heb je gelijk in.' zei ze terwijl ze naast Reyna ging zitten. 'Weet je, anders probeer ik het wel' zei ze lachend. 'Maar ik weet nu al dat ik het vies ga vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:29 pm

Reyna was verbaast, "Weet je het zeker? Voor mij hoef je het niet te doen." ze keek opzij naar Bonnie en schoof iets op in haar richting zodat ze net wat dichterbij kwam te zitten dan nodig zou zijn. "Zonder een sigaret tussen je lippen zie je er ook hartstikke aantrekkelijk uit." bij haar woorden volgde een kleine, wat verleidelijke knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:35 pm

Bonnie voelde haar hart harder kloppen toen Reyna naar haar toe schoof. 'Ja ik weet het zeker' zei ze toen Reyna was uitgepraat, en ze glimlachte van onder haar wimpers naar het meisje, een beetje onzeker, zenuwachtig, maar dat maakte het ook wel weer schattig. 'En ik weet dat ik er aantrekkelijk uitzie, maar soms moet je gewoon nieuwe dingen proberen' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:39 pm

Reyna streek een lok donkerbruin haar uit het gezichtje van Bonnie, "Wat jij wilt." uit haar zak haalde ze weer het pakje met sigaretten en stak hem plagend tussen de lippen van het meisje. "Zal ik hem voor je aansteken?" vroeg ze aan het meisje. Reyna haalde uit hetzelfde pakje een aansteker en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:44 pm

Toen Reyna de lok uit haar gezicht streek glimlachte Bonnie naar haar. Ze wilde ook een gebaar maken, laten zien dat ze Reyna knap en eigenlijk ook wel aardig vond, maar ze wist niet wat. Ze klemde de sigaret tussen haar lippen toen Reyna hem aanstak, maar haalde hem er voor ze een trekje haalde meteen uit. Even keek ze naar de gloeiende sigaret waarna ze voorzichtig een trekje nam. Het brandde in haar keel, en ze moest haar best doen om niet te hoesten, maar zo vreselijk was het eigenlijk niet eens. Voorzichtig sloot ze haar ogen en blies de rook uit in de oranje/zwarte nachtlucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reyna.
Level 1
Reyna.


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 03-05-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:50 pm

"Probeer via je longen te ademen." gaf Reyna haar als tip mee. Zelf rookte ze al jaren en was ze het gewend, maar ze vond dat Bonnie het ook in een keer best goed oppikte, de meeste mensen werden na een trekje zo misselijk en begonnen te hoesten en hadden moeite om nog een trekje te nemen. Reyna leunde wat naar Bonnie toe, "Je ziet er sexy uit met zo'n sigaret tussen je lipjes." fluisterde ze, terwijl ze met haar hand langs haar rug streelde.

(ik ga even douchen, kom zo op m'n mobiel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie
Level 2
Bonnie


Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 17-02-13

Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitimema mei 06, 2013 8:54 pm

Bonnie glimlachte, ze had dat al is eerder gehoord. Ze nam voorzichtig nog een trekje, ademde daarna nog een keer in zodat het langs haar longen zou gaan. Het ging nog net iets moeilijk, maar het lukte haar het hoesten in te houden. Nog steeds hield ze haar ogen gesloten. 'Mmm... Ik zei het toch' zei Bonnie zacht, een beetje schor door de rook, en ze gaf de sigaret aan Reyna. 'Ik vraag me af hoe sexy jij eruit ziet als je rookt. Niet veel sexyer dan nu is mogelijk denk ik'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Café Pilion - Rijk van de Ram   Café Pilion - Rijk van de Ram - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Café Pilion - Rijk van de Ram
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Casey's (bar/cafe) ~Rijk van de maagd
» Café d'r Klinge - rijk van de stier
» Cafe de Lwéon - Rijk van de maagd.
» Bos der verrassing - Het Rijk van de Ram
» Kampvuur - het rijk van de ram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: