Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De oude piratenboot - Rijk van de vissen.

Ga naar beneden 
+2
Nolin
Kian
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 20-02-13

De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 13, 2013 1:39 pm

Leida nam de kaart over, ze bekeek hem nauwkeurig en wees een plek aan voor de kust van het rijk van de vissen. "Het eiland staat niet op de kaart, maar het moet ongeveer hier ergens liggen." Zei ze tegen Yagami. "En dan kun je het beste gewoon hemelsbreed vliegen, zoveel bergen zijn er niet tussen hier en daar, tenminste geen die je niet kan overbruggen. Als je te voet wilt gaan kun je het beste deze weg nemen." Ze wees een bredere weg aan die over de kaart heen kronkelde. "De anderen zijn gevaarlijk, kliffen, struikrovers, vrienden van mij, daar wil je niet gevonden worden." Zei ze met een brede grijns. Ze wees ook Lopisto aan, in het rijk van de schorpioen. "Daar heb ik mijn appartement, als je me ooit nodig hebt." Ze keek het meisje tegenover haar aan en nam nog een hap van haar jamboterham.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Level 2
Yagami


Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 15-04-13

De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 13, 2013 3:00 pm

''Interessant om te horen dat jij struikrovers als vrienden hebt. Ik zou ze wel eens een keer willen ontmoeten,'' merkte Yagami op. ''Ik weet zeker dat ik ze wel weet te overtuigen om mij niet aan te vallen. Bedankt voor de tip.'' Het leek haar een genoegen om met zo'n persoon te mogen samenwerken. Niet dat zij dat ooit zou toegeven. ''Ik zal eraan denken.'' Bij die woorden ontwaakte Oskar uit zijn korte dutje. Zijn ogen begonnen te glimmen toen hij Leida zag. ''Wat heb ik gemist?'' Yagami legde de situatie kort aan hem uit, voor zover dat kon als je het feit dat je over wilde lopen geheim wilde houden. ''Ik denk dat ik maar weer eens moet gaan.'' Ze maakte al aanstalten om in te pakken. Hoe eerder zij weg was, hoe minder zij hoefde te liegen tegen haar draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 20-02-13

De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 13, 2013 3:14 pm

"Och, door middel van de goede vrienden kan je ontzettend veel bereiken." Zei Leida met een glimlach. "Al zijn ze vaak wel lastig over te halen, zeker als het om het behouden van je bezittingen gaat. Maar als je ze graag wilt ontmoeten zal ik dat ooit wel kunnen regelen." Leida keek naar de wakkerwordende draak en glimlachte. "Succes met je verdere reizen meisje." Terwijl ze dit zei, kwam Tuxedo, haar draak met keizerpinguïnspatroon uit de lucht richting haar dalen. Hij landde met een luide plof naast haar op het schip en legde zijn kop in haar nek. "Dit is hem, Tuxedo, waarover ik je verteld had." Zei ze tegen het kleine meisje tegenover haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Level 2
Yagami


Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 15-04-13

De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 13, 2013 3:20 pm

Zoals altijd stelde Yagami zich netjes voor. ''Hallo Tuxedo, ik ben Yagami.'' Ze overwoog nog heel even om hem een aai over zijn kop te geven, maar deed dat toch maar niet. Niet iedere draak was daar immers van gediend. ''Ik weet zeker dat wij nog een keer uitgebreid de tijd hebben om elkaar te leren kennen. Tot ziens dan maar.'' Ze klom op Oskars rug en zwaaide nog heel even naar het tweetal, voordat zij tussen de wolken door verdween. Op weg naar haar volgende bestemming: Jamie.

-----
Note: Yagami is even groot als Leida (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leida
Level 2
Leida


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 20-02-13

De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 13, 2013 4:14 pm

Ja, ze is klein, maar wel indrukwekkend in haar voorkomen. Een badass zegmaar :p
-
Tuxedo glimlachte een drakengrijns naar het jonge meisje en gromde goedkeurend. Leida glimlachte. "Tot ziens meis." Zei ze met een glimlach. Ze keek hoe het jonge meisje wegvloog. Aan haar zouden ze nog wat kunnen hebben, in de toekomst. In ieder geval meer dan aan al die eigenwijze twaalvers die ze tot nu toe tegen was gekomen. What a mess waren die zeg. Ze was tevreden met haar dag en besloot dat ze nog een boterham met jam kon verorberen. Ze besmeerde nog een boterham en at tevreden op het dek van het schip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De oude piratenboot - Rijk van de vissen.   De oude piratenboot - Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De oude piratenboot - Rijk van de vissen.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het paradijs - Rijk van de vissen
» De mist - het rijk van de vissen
» Het rijk van de Vissen-Het Noordlicht
» dokterspost/herberg - rijk van de vissen
» Het brede zandstrand - Het rijk van de Vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft en Schorpioen-
Ga naar: