Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje   Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 21, 2013 1:21 pm

Hij kan haar zien door de mist en denken dat ze een spook is ahha. cx
--

Sheila bestelde nog een glas wijn. "Het was niet echt een wie, meer een wat. Het was een lichtbol die ons alles vertelde." Zei ze schouderophalend alsof het niets was. Sheila keek in de donkere ogen van Alexis en grinnikte even. "Maak je er niet druk om. Het was toch wel naar buiten gekomen, iemand aanvallen blijft niet onopgemerkt natuurlijk." Het kwam eruit met een knipoogje en Sheila nog een slokje van haar wijn en glimlachte. "Natuurlijk weet ik nu al meer over wie jullie zijn dan voorheen, maar dat maakt niet uit. Het beantwoord mijn vragen. Ik ben niet zo heel erg tegen jullie tot nu toe namelijk. Hoewel ik weet dat je me het liefste afmaakt." Het maakte Sheila even weinig uit nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje   Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 21, 2013 3:25 pm

Haha, gaat ie spacen xD
-
Dat was nieuw voor Alexis. "Een lichtbol, wat? Dat klinkt eerder alsof je teveel van bepaalde kruiden hebt opgerookt?" Ze nam een slok van de cola die ze voor zich had staan. De wijn die Sheila dronk was erg verleidelijk, maar Alexis moest haar lust naar alcohol binnen de perken zien te houden. "Hmm, jij bent een van de weinige die ervan af weet lijkt me, zo'n kleine groep kan gemakkelijk op gaan in een miljoenensamenleving." Alexis keek haar even aan. "Dat zijn persoonlijke redenen, dat heeft niks met de grotere zaak te maken." Alexis lachte even om haar eigen 'grapje'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje   Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Icon_minitimema apr 22, 2013 3:11 pm

Wel leuk x3
--

Sheila moest even lachen om de woorden van Alexis. "Was het maar waar maar ik ben al een tijdje gestopt met roken en die kruiden die heb ik nog nooit aangeraakt." Zei ze lachend. Ze nam nog wat wijn en keek naar de jonge vrouw. "Oh dat kan zeker. Maar dan moet je niet naar het platteland gaan natuurlijk, daar val je op." Klonk het zachtjes, waarna ze haar hoofd schudde. "Nee, nee. Er zijn er genoeg die het weten. Maar er zijn er teveel die niets met die informatie doen. Dat is het probleem." Rustig haalde ze haar schouders op waarna ze toch even moest grinniken om de grap van Alexis. "Nu voel ik me speciaal. Ik ben een persoonlijke reden." Zei ze zachtjes lachend. "Waarom dan eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje   Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk v.d. Maag - Koruna: kroeg het Haantje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.
» De smalle steegjes - Koruna - R.v.d. maagd
» Bos der verrassing - Het Rijk van de Ram
» Kampvuur - het rijk van de ram
» Het Dertiende Rijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: