Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 23, 2013 9:24 pm

Dino schoof zijn elleboog en daarbij zijn hoofd ietsje dichterbij terwijl Alexis ging zitten zodat het niet op zou vallen. Hij wist aardig goed hoe hij moest verleiden en dacht dat dit ook niet zo moeilijk zou worden, al maakte hij het zichzelf wel moeilijk door te proberen haar wanhopig te krijgen. 'Dagelijks leven? Nou dat klinkt nogal zwaar.' Zei hij met een lachje. Hij nam een slok van zijn bier en liet hierbij weer een pauze tussen vraag en antwoord. 'Nou ik weet niet of ik dat soort dingen aan meisjes hoor te vertellen, maar laten we zeggen dat het gewoon is om wat zaakjes af te handelen.' Antwoordde hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 23, 2013 9:36 pm

Alexis kon een lachje niet onderdrukken, gewoon omdat de opmerking mooi geplaatst was en het eigenlijk wel zwaar kon zijn. Alleen Alexis was niet zo negatief ingesteld. "Ja, het leven is zo zwaar." reageerde ze spottend, terwijl ze hem een knipoog gaf. Op haar beurt dronk ze weer een grote slok van het bier, toen hij aan het woord was. Ze kon het niet verkomen, dat haar nieuwsgierigheid door die woorden gewekt was. "Waarom zou je dat niet mogen vertellen aan een meisje?" vroeg ze terwijl ze hem met een kleine twinkeling in haar ogen Dino aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 23, 2013 10:17 pm

Dino grinnikte om haar opmerking en schudde zijn hoofd. 'Het kan best zwaar zijn, maar dat hebben de meeste.aan zichzelf te danken.' Zei hij wat nonchalant. Hij was het er wel mee eens, want ook al was het zwaar, je moest er het beste van maken, dat was wat hij had gedaan. Nu had hij het aardig goed met zijn gang. Bij de twinkelende ogen van Alexis glimlachte hij. 'Omdat dat kleine onschuldige meisjes niks aangaat.' Zei hij en nam een slok van zijn bier terwijl hij met een grijns op haar reactie wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 23, 2013 10:29 pm

Alexis knikte, daar was ze het wel mee eens. Misschien kortzichtig, maar eigenlijk vond ze dat je je leven in je eigen hand had. Bij zijn woorden over het onschuldige meisje keek ze hem quasi beledigend aan. "Onschuldig?" ze trok vragend haar wenkbrauwen op. "Dat is nieuw voor mij, honey-love." hoewel het minder was, was haar standaard stopwoordje nog steeds niet helemaal verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 12:01 am

Deze keer bleef Dino aardig serieus bij haar reactie. 'Sorry als ik je teleurstel, maar je ziet er niet echt gevaarlijk uit of zo.'. Zei hij en haalde zijn elleboog van de bar. Langzaam kwam hij met zijn gezicht nog wat dichterbij en keek haar met een speelse grijns aan. 'Als je wilt dat ik je anders zie, moet je dat toch eerst bewijzen.' Zei hij op een zachte uitdagende toon. Hij wilde haar wel eens zien terwijl ze zich probeerde te bewijzen. Dat zou toch vrij amuserend moeten zijn, voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 9:35 am

Alexis moest toegeven dat ze er minder gevaarlijk uitzag nu ze geen zichtbare wapens droeg en haar leger uniform had achtergelaten. Ditmaal droeg ze een simpele zwarte broek en een wit hempdje, die wel enkele van haar littekens zichtbaar lieten. Ze wist natuurlijk niet dat hij allang beter wist, waardoor ze er toch echt op in moest gaan om haar eer op te houden. "En hoe zou ik dat dan moeten bewijzen?" was het haar beurt om hem wat uit te dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 10:47 am

Bij haar vraag kwam er een uitdagend glimlachje op zijn gezicht en zijn groene ogen gleden over haar lichaam alsof hij zocht naar iets wat hem genoeg waard was. 'Nou... doe iets gevaarlijks, iets onverwachts.' Zei hij op een manier die duidelijk maakte welke richting hij op wilde. Hij vroeg zich af of ze eraan toe zou geven of dat ze toch nog koppiger was dan hij dacht... En hij had al verwacht dat ze aardig koppig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 11:19 am

"Iets gevaarlijks, iets onverwachts?" herhaalde ze zijn woorden, tergend langzaam om hem juist een beetje te plagen. "En wat krijg ik ervoor terug" merkte ze op, ze bleef nog wat naar voren geleund staan om de spanning op te bouwen, waarna ze wat rechter op ging staan en weer een grote slok van haar bier nam. Voor Alexis was dit gewoon een leuk spelletje, als ze had geweten dat hij veel meer kennis over haar bezat dan omgekeerd was ze niet zo makkelijk geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 12:18 pm

Dino knikte langzaam en grijnsde kort. Hij dacht weer even na en hield zijn hoofd schuin. 'Dat zien we dan wel weer, het ligt eraan hoe goed je het doet, maar geloof me maar als ik zeg dat het het waard zal zijn.' Zei hij op een ondeugende toon. Hij legde zijn hand op de bar en tikte met zijn overige 3 vingers op het hout. ' Dus wat zeg je ervan?' Hij keek haar aan met een nieuwsgierige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 12:36 pm

"Hmm, daar moet ik wel even over na denken, honey-love. Wie zegt dat jij betrouwbaar bent?" merkte Alexis op, terwijl ze met haar ogen zijn blik weer vond. Om de tijd te rekken zette ze weer de kroes aan haar lippen en dronk ze het laatste beetje op. Uiteindelijk boog ze zich over de bar heen om een mes dat daar rond slingerde op te pakken. "Let je op?" vroeg ze wat uitdagend terwijl ze het mes een rondje liet draaien tussen haar vingers. Kort keek ze de ruimte rond om een doel uit te kiezen, uiteindelijk koos ze een houten balk en met een soepele worp wierp ze het mes in het midden van de balk. Het was waarschijnlijk iets heel anders dan de jongen op gedoeld had, maar dit was toch wat onverwachter geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 1:20 pm

Dino snoof even en liet een scheve grijns zien. 'tja, daarop moet je me naar gewoon vertrouwen dan.' Grijnsde hij en liet zijn vingers door zijn haren glijden. Hij keek glimlachend naar haar gezicht terwijl ze haar bier dronk. Hij nam zelf ook een slok en knikte snel toen ze vroeg of hij oplette. Hij keek naar het mes in haar handen en trok een wenkbrauw op. Toen ze het ding gooide, draaide hij met zijn hoofd mee om het te volgen. Toen het mes in de balk terecht kwam, begon jij te lachen. 'Oké heel mooi, heel mooi, ik denk dat ik daar wel iets voor terug kan geven. Zeg het maar en ik doe het, zolang het redelijk blijft.' Zei hij met een verleidelijk glimlachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 1:34 pm

Alexis dacht even na. "Tja, wat is redelijk? Je het dak op laten klimmen of je een striptease laten geven, of je laten trakteren. Er zijn zoveel mogelijkheden." reageerde Alexis met een ondeugend lachje. Haar messenwerpactie had nauwelijks aandacht getrokken, omdat het boven de meeste hoofden van de mensen had afgespeeld en de meeste gasten waren meer met zichzelf bezig dan met andere gasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 2:15 pm

Lachend schudde Dino zijn hoofd en keek haar vrolijk aan. Ook al was dit alleen om Alexis naar beneden te halen, was het niet erg om het een beetje leuk te laten worden. 'Nou het klinkt allemaal erg leuk, maar ik weet nog wel iets leukers, als je er zin in hebt?' Zei hij verleidelijk en keek haar vragend aan. Hij rommelde even in zijn zak en haalde een sleuteltje eruit. Hij had net al een kamer gehuurd (eigenlijk niet, maarja :p) en hij legde het sleuteltje ervan nu op de bar. 'Ik ga namelijk geen striptease hier in het café doen.' Zei hij met een brede lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 2:36 pm

Alexis had geen idee van de plannetjes om haar te doen kelderen en grijnsde. "Niet eens?" merkte ze plagend op, waarna ze hem met uitdagende blik in haar ogen aankeek. "Ik ben benieuwd." waren haar woorden om aan te geven dat ze er mee instemde. Vanavond was ze behoorlijk makkelijk, gewoon omdat ze zelf ook weer zin had in een nachtje plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 4:16 pm

Dino grinnikte en stapte van zijn kruk om voor Alexis te blijven staan. 'Natuurlijk ben jij benieuwd wat er hieronder schuilhoudt.' Zei hij en pakte even het boord van zijn overhemd. Nadat hij het weer losgelaten had, legde hij een hand op haar zij. 'En eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje benieuwd.' Zei hij op gedempte toon. Hij pakte het sleuteltje weer en glimlachte veelbetekenend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 4:27 pm

Alexis lachte even toen hij zijn bordje vasthield om haar nieuwsgierigheid nog verder te wekken. Hoewel het overhemd niet heel strak zat, verraadde het toch dat hij een redelijk gespierd lichaam bezat. Ook Alexis liet zich van de kruk glijden en voelde hoe Dino zijn hand in haar zij legde. Alexis viste de sleutel uit de hand van Dino. "Dan moet je me maar snel vertellen waar je kamer is." knipoogde ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 5:29 pm

Dino liet zijn arm grijnzend om haar middel glijden nadat ze de sleutel had gepakt. 'Ik laat het je wel zien.' Zei hij weer verleidelijk en leidde haar tussen de mensen door naar de trap. Van binnen voelde hij de blijdschap dat hij het voor elkaar gekregen had om Alexis in bed te krijgen. Hij probeerde alweer om te verzinnen hoe hij het nu zou aanpakken. Vooral wat de beste manier was om haar later het meest mee te vernederen. Hij liep met haar de trap op en de gang af tot ze bij de kamer kwamen die bij de sleutel paste. 'Ga je gang.' Zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 6:00 pm

De van nietswetende Alexis liet zich meevoeren door de jonge man. Ze liepen samen de rustigere trap op en kwamen uiteindelijk bij de gangen met kamers. Alexis liet zich leidden door de jongen richting een slaapkamer die hij blijkbaar gehuurd had. Alexis glimlachte naar hem, voor ze de sleutel in het slot stak en hiermee de deur opende. "Voilà," ditmaal pakte Alexis hem vast en leidde ze hem de kamer binnen. Het was simpel ingericht, genoeg ruimte voor twee personen maar geen overdreven luxe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 7:16 pm

Lachend liet hij Alexis hem meetrekken en hij sloeg zijn armen om haar heen. Snel duwde hij de deur met zijn voet dicht en kwam met zijn gezicht dichtbij dat van Alexis. 'Wil je nog steeds die striptease?' Zei hij lachend en legde zijn voorhoofd tegen dat van haar. Hij had bedacht dat het al helemaal geweldig zou zijn als deze meid hem zelfs na deze avond nog zou willen, dus was hij van plan om vanaf nu aardig, zelfs lief te doen. Als het niet zou lukken, dan was het pech.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 7:35 pm

Haha ik kan niet wachten tot Alexis erachter gaat komen wie Dino is xd
-
Alexis was verbaast door toch het ineens lieve gebaar van voorhoofd tegen voorhoofd. Het was toch een stuk intiemer dan enkel zijn armen om hem heen te voelen. "Die laat ik me niet zomaar ontzeggen." fluisterde ze plagend toen ze haar lippen langs zijn voorhoofd heen naar zijn oor had bewogen. "Dat mes hangt niet voor niets in de balk." voegde ze er aan toe, hoewel ze zich moest inhouden om zijn witte blouse niet alvast los te knopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 8:40 pm

Me tooooo Smile
~~
Dino lachte vrolijk en liet zijn lippen even langs de hare glijden waarna hij haar naar het bed leidde. 'Ga jij dan maar zitten.' Zei hij met een glimlach en liet haar los. Hij stapte een stukje achteruit en keek wat verleidelijk naar Alexis. Zijn hand ging omhoog en langzaam maakte hij de knoopjes van zijn overhemd los terwijl zijn andere hand door zijn haar ging waardoor het nog meer in de war kwam te zitten. Zodra zijn overhemd los was, liep hij weer naar Alexis en keek haar met een brede grijns aan terwijl hij het overhemd uittrok waardoor zijn gespierde bovenlichaam tevoorschijn kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 8:51 pm

Alexis nam plaats op de rand van het bed, nog steeds lag er een grijns op haar lippen terwijl ze haar blik niet van de jongen tegenover haar kon halen. Langzaam knoopte Dino zijn witte blouse los, waarna hij in haar richting kwam lopen en zich ontdeed van zijn shirt. Alexis vloot tussen haar tanden toen zijn gespierde bovenlichaam zichtbaar werd. "Dat is nou een aangename verrassing" zei ze terwijl haar blik goedkeurend over zijn lichaam liet glijden. Ja, vrouwen konden ook best oppervlakkig zijn, zeker Alexis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 9:23 pm

'Ik wist wel dat je het leuk zou vinden.' Zei hij met een lachje en bleef nu vlak voor Alexis staan. Rustig maakte hij zijn riem los die de wat losse spijkerbroek omhooghield. Hoewel ze het niet slecht hadden in het kamp, hadden ze nou ook niet genoeg geld om ermee te gaan smijten. Deze broek was bijvoorbeeld ook uit het legerkamp gestolen en was iets te groot voor Dino, maar dat maakte hem niet zoveel uit, het bespaarde weer geld. Dino schopte zijn schoenen uit en knoopte toen ook zijn broek los. Even wachtte hij en keek uitdagend naar Akexis voor hij het ding liet zakken. Onder zijn spijkerbroek had hij normale zwarte boxershorts aan. Hij liet zich naast Alexis op het bed ploffen en keek haar schattend aan. 'Dus... ga jij nu strippen of moet ik het voor je doen.' Zei hij met een ondeugende grijns waarna hij zich naar voren boog en zijn lippen op die van haar drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis
Level 3
Alexis


Aantal berichten : 783
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 9:37 pm

Alexis herkende de spijkerbroek niet uit het legerkamp, logisch wie denkt daar nou aan? Sowieso waren er zoveel soorten broeken dat zoiets lastig te herkennen was, tenzij er een label ingenaaid stond en die zag ze neit vanaf de plek waar ze zat, sowieso was haar aandacht meer gericht op de jongen zelf dan op zijn broek. Alexis gaf een klein applausje toen hij klaar was. Daarna sprong Dino bij haar op het bed. Ze grijnsde naar hem, "Die eer laat ik aan jouw over." fluisterde ze uitdagend, voor hun lippen elkaar raakte. Zijn lippen voelde heerlijk aan, het bier dat ze net hadden gedronken proefde ze op zijn lippen. Met haar hand gleed ze over zijn ontblote borst terwijl ze haar pumps uittrapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dino
Level 2
Dino


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 17-02-13

De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 24, 2013 9:53 pm

Rustig begon Dino aan de kus, maar al snel gooide hij er wat neer vuur in. Hij schoof dichterbij Alexis en drukte zijn lippen wat steviger op die van haar terwijl hij ze een stukje opende. Hij liet het puntje van zijn tong over haar lippen glijden, maar trok hem al snel weer terug om haar te plagen. Zijn hand had hij intussen al op haar bovenbeen gelegd en die liet hij langzaam omhoog glijden tot de rand van haar hemdje. Hier streelde hij de blote huid waarna hij ze iets meer omhoog liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland   De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het begin van de woestijn - Het rijk van de ram
» De Walvisjager -herberg- rijk van de vissen
» Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman
» dokterspost/herberg - rijk van de vissen
» Herberg de brandende pijl - Rijk van de booschutter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: