Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 3:21 pm

Mira haalde liefkozend haar hand door Balthasars witte vacht heen. Ze keek toe en voelde dat ze een sterke band hadden. Dat was in het algemeen zo tussen de draak en hun eigenaar.
Ze gaf hield haar hand gevuld met suikerklontjes voor Balthasars kop. Ze wilde hem niet dwingen om iets op te eten. Ondertussen begon zon al onder te gaan. De gouden gloed die de zon over het bos heen wierp was mooi, maar niet uniek. Ze had het vaker gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 3:27 pm

Balthasar zag hoe die meid een hand uitsta kanar hem met suikerklontjes. Balthasar kwam wat naar voren en snoof het op voor hij voorzichtig 1tje nam en die opat. Mira keek naar Balthasar en toen naar de lucht 'Ik weet ene leuk training met een boog, maar dan moeten we snel zijn zodat ik de lampjes aan kan doen.' Zie Mira opgewonden en haalde uit haar reistas die op Balthasars rug was vastgemaakt een paar lampjes er uit en daarmee dieper het bos inging. Balthasar volgde har kronkelend als een slang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 3:32 pm

Opgewekt huppelde Dani achter Mira aan. Tessriël bleef liggen waar ze was. Inwendig zuchtte Dani. Soms zou ze willen dat Tessriël wat actiever was en niet heel de dag bleef slapen. Het zou haar veel tijd en moeite bespaard hebben. 'Ik heb ook nog wel een leuke training in gedachte. Kan jij toevallig genezen?' wilde zij weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 3:50 pm

Balthasar stopte even met kronkelen en keek naar de draak 'kom je niet mee, dit word amusand. 'Zei hij in het draaks tegen de draak en kronkelde al gauw verder. 'Ik heb ook nog wel een leuke training in gedachte. Kan jij toevallig genezen?' wilde zij weten. Mira lachte zachtjes 'Jammer genoeg niet.' Zei ze lachend en stopte bij wat bomen die naast elkaar stonden, daar stak ze de lampjes in de boom en liep toen terug 'Zullen we dan maar beginnen?' vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 3:55 pm

Tessriël deed deze keer beiden ogen open. Een lange tijd zei ze niks. 'Nee, ik blijf hier liggen,' zei ze uiteindelijk. 'Hmm oké, dan zullen wij dus extra voorzichtig moeten doen,' zei Dani bedachtzaam. Ze bleef kijken naar Mira die de lampjes in de boom stak. 'Laat maar zien wat je in huis hebt,' was het antwoord van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 4:05 pm

Blijkbaar was de draak er veel te lui voor. 'Hmm oké, dan zullen wij dus extra voorzichtig moeten doen,' Zei Daan bedachtzaam en Mira knikte 'Dat moet je toch bijna altijd.' Zei ze met een grijns en pakte haar boog en een pijl die ze er op legde. Daarna keek ze naar Daan. 'Laat maar zien wat je in huis hebt,' was het antwoord van haar. Met een flits schoten er 3 pijle nachter elkaar naar de bomen waar de pijlen inzaten. Ze liet haar boog zakken en keek naar Daan 'Zo gat dat een beetje te werk, eerst meot je de goede pose aan nemen.' Zei Mira en liet het zien op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 7:37 pm

Dani probeerde Mira na te doen, ze had geen idee of ze het wel goed deed. Toch probeerde ze een pijl op de boom af te vuren. Ze miste de boom finaal. Ze voelde haar nek warm worden. Ze was nooit goed geweest in nieuwe dingen leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 23, 2013 8:26 pm

Hoewel Daan het probeerde na te doen lukte het haar niet en Mira giechelde zachtjes voor ze haar boog om haar rug hing en naar Daan toe liep en alles snel coriegeerde door goed te zetten 'Vergeet ook niet te mikken, ik weet niet uit welke rijk je komt maar iedereen moet wel mikken, daarom hangen er lampjes zodat je weet waar je moet schieten.' Zei MIra lachend en ging achter haar staan terwijl ze keek waar de pijl naar wees. Mira hief de armen van Daan wat op, zodat ie goed stonden. 'en vergeet niet, afschieten bij het uitademen' Gaf Miranda als tip terwijl ze toekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:33 pm

Dani haalde nog een keer diep adem en paste deze keer Mira's tip toe. Ze raakte de boom deze keer wel, maar niet zo mooi als Mira. Dani wilde Mira's reactievermogen testen en vuurde een paar snelle waterballen op haar af. Daar achteraan vuurde zij ook een pijl af. Met fonkelende ogen zag zij de waterballen Mira naderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:42 pm

Daan raakte dit keer wel de boom maar het ging nog wiebelig en toen gebeurde er iets raars, waterballen vlogen op haar af en ook een pijl. Met grote ogen keek ze er naar als of ze niet snapte wat er gebeurde en net voor de balle nahar raakte hief ze haar hand en het water stopte met vliegen en kwam juist als een laagje over haar lichaam en toen ie pijl. Snel stak Miranda haar hand omhoog en het water dat er omheen zat vloog naar voren en werd een bal van ijs die tegen de pijl kwam en uitkoers raakte. Miranda bleef staren naar de ijsbal die net uitelkaar was gevlogen....Het was haar geluk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:49 pm

Dani observeerde de bewegingen die Mira maakten. Ze leek nog redelijk in shock, maar ze besefte wel wat zij net gedaan had. Dani liep twee passen naar Mira toe. 'Het leek net alsof het je eerste keer was dat je je magie echt gebruikt hebt,' zei ze zachtjes. Dani keek naar het tere ijs die Mira gered had. Het was de eerste keer dat ze iemand ijs zag gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 3:59 pm

'Het leek net alsof het je eerste keer was dat je je magie echt gebruikt hebt,' zei Daan en Mira schudde haar hoofd. Dit was echt vaag geweest 'eeh, ik train meestal maar echt voor verdedeging of voor een gevecht nooit.' Zei ze wat onzeker en keek weer naar de pijl en schudde nog is haar hoofd 'EN trouwens! Waar was dat voor nodig!?' vroeg ze geërgerd en keek de meid aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 4:52 pm

Dani haalde haar schouders achteloos op en keek Mira aan. 'Ik wilde je reactietijd testen, ik had je anders toch geen pijn gedaan. Het is goed om af en toe met anderen te trainen. Anders verslapt consideratie alleen maar.' Na die woorden plukte zij haar pijl uit de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 5:56 pm

Fijn, wat een aardig meid, ze haalde haar schouders achterloos gewoon op! 'Ik wilde je reactietijd testen, ik had je anders toch geen pijn gedaan. Het is goed om af en toe met anderen te trainen. Anders verslapt consideratie alleen maar.' Mira gromde even en schudde haar hoofd 'jij bent net zo erg als balthasar die mij ook elke dag laat trainen, maar het is altijd anders om echt te verdedigen of aan te vallen.' Zei Mira en haalde haar neus op voor ze naar de bomen liep en haar pijlen er uit trok, ze was eigenlijk best wel boos maar ook weer dankbaar voor wat Daan had gedaan, want het was haar geluk om ijs te gebruiken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 6:09 pm

'Als je je zo vrij voelt kun je je pas verworven krachten op mij uitproberen, maar pas op: Ik zal je altijd een stap voor zijn,' vervolgde Dani onverstoorbaar. Behendig pakte ze Mira's pijlen af en wachtte op haar reactie. Ze hoopte dat Mira flink los zou gaan, dan kon ze eindelijk haar watertouwen uitproberen. Tessriël weigerde altijd om Dani's proefkonijn te zijn. Gelukkig had ze nu een gewillige vervanger gevonden. Dani glimlachte inwendig. Hoe goed kon Mira nou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 6:28 pm

Miranda zag hoe Daan naar haar toe kwam. 'Als je je zo vrij voelt kun je je pas verworven krachten op mij uitproberen, maar pas op: Ik zal je altijd een stap voor zijn,' Mira rolde met haar ogen 'geen andere proefkonijn gevonden?' Vroeg ze liefjes en pakte haar pijlen weer an en knipperde liefjes met haar ogen Maar terwijl ze dat deed zweefde een waterbal van achteren op Daan af. Ze was dit meid echt zat met haar arrogante gedrag, eerst gaat ze haar aanvallen en nu daagt ze haar uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 6:47 pm

'Sorry, ik heb nog nooit eerder met iemand getraind buiten de bomen. Alleen bomen zijn geen goede aanvallers,' zei ze terwijl ze opzij stapte. 'Je moet er rekening mee houden dat je tegenstander teleskine als bijkracht kan hebben.' Deze keer was het niet bedoeld als een tip, maar eerder een waarschuwing. Dani probeerde nu watertouwen te maken, maar ze vielen al vrij snel uit elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:38 pm

Sorry, ik heb nog nooit eerder met iemand getraind buiten de bomen. Alleen bomen zijn geen goede aanvallers,' zei ze terwijl ze opzij stapte. 'Je moet er rekening mee houden dat je tegenstander teleskine als bijkracht kan hebben.' Mira grinnikte en zag hoe ze iets van water probeerde te maken maar het mislukte duideljk. 'Ik ken het, Hoewel Balthasar wel is mij uitdaagd is het anders, hij tikt met zijn staart en ik moet ie kant opschieten maar das ook alles een beetje' Zei ze met eens en hief weer water op en schoot haar kant op, ze moest zich concentreren anders zou dit uit de hand kunnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:05 pm

Deze keer zag Dani het water te laat aankomen en kwam het recht in haar buik aan. Haar gezicht vertrok en greep naar haar buik. Ze moest even op adem komen voordat ze door middel van haar wilskracht haar botte mesje met een flinke vaart op Mira af kon laten komen. Ondertussen hield ze Mira's gedachten in de gaten om haar volgende zet te voorspellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 5:47 pm

Blijkbaar had Daan te laat gezien dat er water haar kant op kwam en ze zag hoe het terecht kwam in haar buik, even vertrok haar gezicht toen ze de pijnlijke uitdrukking zag van haar. Maar al gauw kwam ze op haar afgerend met een botte mesjes. Miranda wachten af e ntoen ze vond dat ze dicht genoeg was, sprong ze opzij en al gauw veranderde ze weer van richting, ze moest blijven bewegen en zoveel mogelijk denken om Daan in verwarring te brengen. Maar ze moest zich ook op 1 of ander manier concentreren. Mira bleef staan en wachten tot Daan weer op haar af zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:08 pm

Dani merkte de omschakeling in Mira's tactiek. Dani besloot om wat nieuws uit te proberen. Opnieuw maakte zij watertouwen om Mira's benen. Dani hoopte dat Mira zou tegen spartelen, dat zou haar alleen maar meer tijd geven. Ze probeerde een watergolf te maken, het zou nog wel even duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:37 pm

Miranda voelde hoe water om har benen zich bond en ze keek verward er naar maar hervatte zich en keek naar het water, als het haar eerder was geluk zou het haar nu ook moeten lukken.. maar voor haar zin duurde het langer en ze bemerkte dat Daan met iets anders bezig was. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich dat het water van haar wegvloeide, maar het wou ook maar niet lukken. haar tegenstander was duidelijk een stuk sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:44 pm

Ze zag de golf langzaam groeien. Het ging sneller dan verwacht, maar niet zo snel als zij het wilde. De golf kwam traag in beweging en viel voor Mira's voeten uiteen. Dani rende nu haar tegenstander toe en haalde haar dolk tevoorschijn. 'Als dit een echt gevecht was geweest, was je nu al dood geweest,' zei ze, ook al wist zij dat het redundante woorden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda
Level 1
Miranda


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 20-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 8:40 pm

Miranda zag hoe een klein golfje bij haar voeteinde kwam en glimlachte lichtjes, hier moest haar tegenstaander duidelijk nog aan werken. Miranda keek naar Dani die naar haar toe kwam gerend met haar mesje. 'Als dit een echt gevecht was geweest, was je nu al dood geweest,' zei ze, Mira grijnsde 'Als dit een gevecht was, zou ik niet de hele tijd hebben gegrijnsd en trouwens, ik wou zien wat jij kan.' Zei Mira en stak haar tong uit. Soms kon ze echt een kind lijken. 'Maar met ie waterval ding moet je wel oefenen en de watertouwen moet je me echt leren!' Zei ze opgevonden en haar ogen twinkelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
Level 2
Dani


Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 17-02-13

Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 27, 2013 8:44 pm

Dani snoof nu geïrriteerd. 'Laat dan nu zien wat je echt kan ... natuurlijk pas als je er klaar voor bent. En ja, dat weet ik. Ik heb mijn krachten nog niet helemaal onder controle,' gaf ze toe. Ze was wel benieuwd wat Mira allemaal kon buiten water in ijs bevriezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier   Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zwarte kraampjes-Het rijk van de Stier
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de Schorpioen-Lopisto-De zwarte markt
» Huize Megido - rijk van de stier
» Café d'r Klinge - rijk van de stier
» Het rijk van de Tweeling - Een dal
» Het rijk van de Maagd - Het bos van Vario.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: