Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman

Ga naar beneden 
+4
Alexis
Charlie
Sheila.
Dino
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 1:04 pm

"De zwaarden toen buiten de tent? Daardoor konden we vluchten. Ik vond het al vreemd dat de man werd gedood door iets onverklaarbaars." Had hij vaker bij andermans bijzijn metaal staan sturen of was dit de eerste keer? Meestal leek zijn voorkeur voor het vuur te zijn. De vrouw keek teleurgesteld bij zijn woorden en hees haar schouders op. Haar vingers tintelde nog na waar zij Kian had aangeraakt. "Ik kan je niet dwingen om te blijven." Haar stem klonk vrij teleurgesteld. "Maar het is begrijpelijk. Je wilt altijd zo snel mogelijk uit mijn buurt zijn. Dat ik zo'n effect op je heb wist ik allang." Ze keek naar de grond omdat zij moeite had om sterk te blijven. Ze voelde zich nu zo zwak, eenzaam en niemand waar ze op kon bouwen. Rage haar draak echter verlangde zij naar iets anders. Bij de zachte aanraking van haar haren keek ze hem met een zwak glimlachje aan. "Sorry voor alles wat ik heb gezegd Kian. Ik wilde niet jaloers zijn maar ik kon mijzelf niet helpen. Ik denk dat ik gevoelens voor je heb." Een zucht gleed over haar lippen. "En ik wil je daar niet mee belasten nadat ik weet hoe alles gaande is." Daarmee refereerde zij naar Sheila want voor haar deed hij vast alles. Hij was ook al meerdere keren met haar naar bed geweest dus dat moest iets betekenen. "Ga maar, ik ben het gewend om alleen te zijn. En jij bent iemand die niet te lang op een plek wilt blijven. Alleen heb ik nu geen keus in deze toestand." De vrouw boog zich voorover om haar gezicht nat te maken met het water. Haar neus was opgezwollen, haar kaak was dikker en een oog was meer gesloten als de ander. Wat moest ze er afschuwelijk uitzien op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kian
Level 3
Kian


Aantal berichten : 691
Registratiedatum : 24-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 1:53 pm

'Oh ja, klopt.' Reageerde hij nuchter. Voor hem was deze kracht dood normaal, al zagen mensen meestal niet dat hij het gebruikte. Nu hij in een verder gevorderd stadium was, kon hij er sloten mee open maken, wat erg goed uit kwam, zo nu en dan. Geen inbeuken van deuren meer voor hem. En inderdaad, ze kon hem niet dwingen, en als ze het zou proberen zou dat al helemaal geen leuke afloop hebben. De teleurstelling raakte hem even van binnen, maar hij zou Kian niet zijn als je op zijn geweten in kon spelen. Hij probeerde al niet eens meer tegen de rest van haar woorden in te gaan, het zou toch hopeloos zijn. Ze had in haar herinneringen gegraveerd dat hij nooit iets om haar zou gaan geven, dat hij meer om Sheila gaf, al was het misschien zelfs andersom. Het was niet alsof hij alleen met Sheila naar bed was geweest.. Verre van. Maar dat leek ze niet te willen weten. Jaloezie was wel iets wat het zou verklaren. Gevoelens.. Een rilling schoot over zijn rug. Het was alleen maar lastig, vooral als het jaloezie met zich mee bracht. Toch deed hij een stap naar voren. Het was misschien niet slim, en al helemaal niet goed doordacht. Maar zo handelde hij nou eenmaal niet. Hij boog zich voorzichtig over haar heen en kuste haar voorzichtig op haar zachte lippen. 'Tot ziens.' Sprak hij zachtjes, zijn stem klonk ruw, maar vastbesloten. Hij had laten merken dat niet alles was zoals zij in gedachten had, hij behoorde misschien niet tot haar, maar ook niet tot Sheila en hij kon nog steeds doen wat hij wilde. Hij richtte zich op en opende de deur, schoof de zigeuner opzij zodat zijn lichaam van de trap af gleed en liep met een spottende grijns naar beneden, in zijn gedachten zag hij nog hoe de man zijn slag had geprobeerd af te weren.. Er was weer teveel gebeurd in deze dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:17 pm

Haar vingers raakte zachtjes haar gezicht aan maar ze trok haar handen gauw weer terug toen er pijnscheuten door haar heen ging. Niet zo slim idee. Misschien toch beter om even in bad te gaan liggen om haar huid te laten rusten. Haar ogen werden een slag groter wanneer zij de lippen van de man op de hare voelde gedrukt. Ze knipperde een aantal keren met haar ogen, bloosde lichtjes en glimlachte vervolgens. "Tot ziens..." Ze keek nog een beetje verrast en deed de deur van de badkamer op slot wanneer Kian weg was. Waarom had hij haar nu gekust? Kirsten moest er niet veel bij denken want dat had geen zin. Kian deed gewoon iets impulsief waar hij verder geen bedoelingen mee had. En ook nog nu ze er zo afschuwelijk uitzag! De vrouw trok haar kleren uit en zakte lekker in het bad met haar ogen gesloten. Haar lichaam rilde nog en de beelden gingen niet uit haar hoofd. Ze moest alles proberen te vergeten.

Ik vind Kian nu wel een beetje lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Kian
Level 3
Kian


Aantal berichten : 691
Registratiedatum : 24-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:24 pm

Hihi, tja hij blijft een mens :3. Eigenlijk vind ik het ook wel gemeen om haar allemaal hoop te geven enzo. Kian is helemaal geen leuk mens hahaha Nieuwe meet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis
Level 2
Dennis


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 27-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:26 pm

Ja is goed
Wil je weer iets spannends of zullen we eens een hele andere weg inslaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kian
Level 3
Kian


Aantal berichten : 691
Registratiedatum : 24-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:26 pm

Wat bedoel je met een hele andere weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 10, 2013 2:31 pm

Meer undercover?
Ik had in gedachten dat er een soort bal wordt georganiseerd
van de dertieners (een onofficiële zodat ze hun kennis een beetje kunnen uitwisselen en vertellen wat ze tot nu toe hebben ontdekt.)

En dan nodigt Kirsten hem uit zodat hij haar moet helpen meer informatie te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman   Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg het Waterrad- Het rijk van de Waterman
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Waterman-ijskoud meer
» Hervara, een stad in het Rijk van de Waterman.
» Rijk v.d. Waterman - Jangan: het grasveld
» De herberg naast de voet van de woestijn - Niemandsland
» De Walvisjager -herberg- rijk van de vissen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling en Weegschaal-
Ga naar: