Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.

Ga naar beneden 
+3
Kirsten
Sheila.
Scarlet
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 10:14 pm

Hij had geen zin om die vragen terug te krijgen, maar het was wel logisch. Hij vond het niet erg om over zichzelf te praten, in tegenstelling zelfs, maar hij moest altijd zo oppassen met zijn woorden. 'Nou ja, dat hoort erbij. En ja ik ben iets ouder, ik ben eenentwintig' zei hij en hij pakte het biertje en nam een slok. Ze had een mooi gezichtje, en haar ogen sprankelden. Hij viel niet echt op haar type, maar leuk gezelschap was ze wel. 'O, dat zit wel goed hoor' zei hij. Vanboven zijn zonnebril keek hij haar aan, en zijn chocoladebruine ogen keken haar even aan waarna hij een knipoog gaf. Hij ging er niet meer van uit dat ze hem echt zou bekennen. Alleen die zonnebril kon toch niet zoveel doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 10:27 pm

"Oh nou dat valt nog wel mee." Zei ze met een glimlachje. Ze keek hem rustig aan. "Waar kom je vandaan dan?" vroeg ze rustig. Deels ook doelend op welke krachten hij verder zou hebben. Ze keek in zijn chocoladebruine ogen en keek hem liefjes aan toen hij knipoogde richting haar. Met een glimlach dronk ze van haar wijn. Ze wreef vermoeid even over haar armen. Ze was moe en dan kreeg ze het sneller koud. Met een ging ze met een hand door haar eigen haren heen. "Ik vraag me echt af waarom het de laatste dagen zo koud is buiten..' Zei ze zuchtend. Ze keek even naar de regen die inmiddels tegen de ramen kletterde en daarna keek ze weer naar de jongeman met wie ze een gesprek had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 10:44 pm

Justin bedacht dat hij zijn zonnebril wel af kon zetten. Ze zou hem toch niet herkennen, hij was niet echt bang meer om herkend te worden. Hij was eerder bekend om zijn muziek en naam dan om zijn werkelijke uiterlijk. Met een simpele beweging zette hij de bril af en hing hem aan zijn shirt. 'Het rijk van de ram' zei hij met een glimlachje en hij keek naar haar, ze had het koud. Als de gentleman die hij was deed hij zijn jasje uit en legde het om haar schouders. 'En uit welk rijk kom jij?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 10:51 pm

Ze keek even op toen ze zijn jasje om kreeg en trok die dichter om zich heen. "Dankje." Zei ze zachtjes, zijn lichaamswarmte hing er nog in en ze vond het best lekker warm zo. Hij rook ook best lekker merkte ze. Tenminste, zijn jasje rook lekker.. 'Uit het rijk van de Maagd."Zei ze met een glimlachje waarna ze even nadacht. "Oh Vuur!" Mompelde ze daarna even voor zichzelf. Ze keek naar hem en glimlachte naar hem. "Is het mooi daar?" vroeg ze daarna maar. Ze reisde graag en was nog lang niet overal geweest dus als hij plekken kon aanraden vond ze dat alleen maar leuk, dan had ze weer een doel om ergens heen te gaan. Anders had ze helemaal niets te doen en dat beviel haar natuurlijk ook niet. Sheila was totaal niet dol op zich vervelen, dat was echt vreselijk vond ze. Ze kon er niet tegen, het was zo saai en meestal zeurde ze dan continue tegen Dain aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 11:01 pm

O oeps, bedoelde rijk van de stier xdd
----

Justin keek hoe ze zijn jasje dichter tegen zich aantrok en zijn mondhoeken krulden om. Het deed zijn ego goed als iemand hem mocht. Het rijk van de maagd, dar was hij al wel een paar keer geweest om op te treden. Het was wel leuk daar. Bij de vraag of het rijk van de stier mooi was keek hij haar even verbaasd aan. 'Euhmm... Ja hoor, ik ben al een tijdje niet meer thuis geweest, maar op zich is het wel leuk daar.' zei hij en zijn ogen gingen even over haar heen. Hij zag haar beter nu en hij vond dat ze er leuk uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 16, 2013 11:09 pm

Hahaha geen probleem cx

Glimlachend liet ze zich opwarmen door zijn jasje en stak al snel haar armen door de mouwen heen en luisterde naar hem. Waarna ze een korte slok nam om vervolgens haar vraag te stellen. "Nog speciale plekken waarvan je zegt 'Oh daar moet je echt een keer geweest zijn ander mis je iets!'?" Vroeg ze hem rustig. "Ik reis namelijk graag zie je. Langs allerlei mooie plekken om ze te bezoeken nu het nog kan en nu ik er de tijd voor heb. Maar ik ben nog niet vaak in het rijk van de stier geweest. Wel eroverheen gevlogem maar dat is ook alles." Zei ze met een kleine grijns. Ze praatte gewoon, alsof hij een normaal mens was. Haar doel voor deze avond was gelukt, een gezellige avond. Sowieso was Sheila iemand die van gezellig kletsen met een lekker drankje hield. Vaak ook wel van meer maar de laatste tijd deed ze dat steeds minder en moest er meer moeite voor haar gedaan worden. Kirsten had haar zeer waardevolle lessen geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 6:59 am

Justin bedacht zich dat hij eigenlijk niet echt veel had met het rijk waar hij vandaan kwam. Ook niet meer met zijn familie, eerst wel maar later niet meer. Er waren gewoon dingen geweest die hij op had moeten geven. 'Niet echt geloof ik' zei hij en hij grijnsde erbij omdat het best een stom antwoord was om te geven. Hij nam een slok van zijn bier en hij besefte zich dat hij in een lange tijd niet echt meer zo'n gesprek had gehad. Hij wist niet zeker of hij het fijn vond of niet, want van nature was Justin niet echt een prater. Daarom wist hij nu ook niet echt meer wat hij moest zeggen, dus nam hij vluchtig nog een slok en keek haar met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 7:37 am

Met een glimlachje knikte ze even. Ze draaide rondjes met haar glas en keek naar de beweging van de wijn. Eventjes wist ze niets te zeggen. Ze voelde zich ongemakkelijk als ze nog meer vragen op hem af vuurde. Dus keek ze even naar haar schoot. Hoewel dat ook niet te lang duurde. Ze deed zijn jasje weer dicht om zich heen want dat had ze open laten vallen. "Heb jij het niet koud nu?" Vroeg ze, alsnog een vraag, maar ze vond het gewoon lief van hem. Toch zat hij daar nu in een shirtje en als hij het koud zou hebben zou ze zijn jack gewoon terug geven. Ze nam haar glas rustig weer in haar hand. Maar net op het moment dat ze een slokje wilde nemen stootte iemand haar hard aan. Een geschrokken geluidje kwam uit haar mond toen haar rode wijn op haar kleding neer kwam en het glas bijna viel. Die had ze nog net vast kunnen houden. Geschrokken keek ze naar haar kleding, die nu aardig vies en helemaal nat waren. Trillend zette ze het glas terug op de bar en wachtte tot ze de barman kon vragen of ze zich ergens kon omkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:44 am

Justin keek naar haar terwijl ze met haar wijn zat te spelen. 'Nee, ik heb het niet koud hoor' zei hij en hij trok zijn shirt even recht. Op dat moment liep er iemand langs die tegen Sheila aanstootte, en haar hele glas wijn ging over haar kleding heen. Even voelde Justin een steek van woede, want het was zíjn jasje dat ze droeg. Maar snel herpakte hij zichzelf weer, hij keek naar haar met wijn doordrenkte kleding en toen naar haar gezicht. 'Alles oké?' vroeg hij haar bezorgd en hij keek naar de barman waarna hij met zijn vingers knipte. De man kwam op hen afgesneld en keek Sheila een beetje verontschuldigend aan. 'Sorry, er lopen hier soms zulke onbeschofte mensen rond, moet je je ergens omkleden?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 9:21 am

Sheila slikte. "Sorry Joey." Zei ze zachtjes waarna ze naar de barman knikte. "Ja graag." Zei ze waarna ze op stond en haar tas pakte waar ze altijd wat kleding in had. Ze slikte en keek er even in. "Zal ik proberen of ik je jasje schoon kan maken." Vroeg ze hem zacht. Er zaten daar nog de minste vlekken op. Haar topje plakte aan haar lichaam net als de rest van haar kleding. Ze pakte haar tas en keek naar de barman die haar een kamer wees. "Ik.. Ik ben zo terug." Zei ze zacht. Onzeker keek Sheila hem even aan waarna ze weg liep. Binnen tien minuutjes was ze alweer terug. Dit maal droeg ze iets dat duidelijk voor het nachtleven was bewaard. Het was veel te uitdagend om simpel te zijn en met veel moeite had ze wat vlekken uit zijn jasje weten te halen. "Hier. Er zijn wat vlekken uit." Zei ze zacht. Ze keek hem aan en slikte. Ze had haar eigen spullen daar even laten liggen. Nu nam ze op de stoel plaats en keek de jongeman aan. Kort zuchtte ze even en slikte ze haar schaamte weg. Ze zag er dan wel niet slecht uit maar wel anders dan hier paste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 12:09 pm

Justin perste een glimlachje naar buiten. 'Het maakt niet uit hoor, ga je maar omkleden' zei hij en hij nam een slokje van zijn drinken. 'Kijk maar of het lukt, het hoeft niet percé' zei hij, want ze leek zich echt heel schuldig te voelen. Zo erg was het nou ook weer niet, hij kon altijd nog een nieuw jasje vragen en dan kreeg hij dat. Toen ze weg was pakte hij zijn boekje en keek naar de tekst die hij aan het schrijven was geweest, hij bedacht er nog wat zinnen achter aan maar streepte ze allemaal weer door. Toen ze terug kwam moest hij zijn best doen om niet goedkeurend te glimlachen. Wauw, ze zag er goed uit. Dat had hij niet echt achter haar gezocht. Hij pakte het jasje aan en glimlachte toch maar naar haar. 'Je ziet er mooi uit' stelde hij haar gerust en hij kreeg de glimlach niet van zijn gezicht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 12:24 pm

Sheila was gaan zitten en streek haar kleding even goed. Verlegen keek ze hem aan en glimlachte toen "Dankjewel." Zei ze zacht en ietwat nerveus. Hoewel zijn glimlach haar wel geruststelde. "Het is niet echt gepast hier." Zei ze en ze grinnikte zachtjes. Haar ogen keken algauw weer sprankelend en vrolijk rond. "Ik heb er trouwens veel vlekken al uit kunnen halen." Zei ze met een knik op zijn jasje. Sheila bestelde maar even wat water en keek hem aan. "Je krijgt zo nog een drankje van me. Om het goed te maken voor het jasje." Een glimlach lag op haar gezicht en vrolijk keek ze hem aan. Glimlachend en genietend van zijn aandacht. Liefjes nam ze haar water aan en nam er slokjes van. Rustig deed ze haar topje goed, een topje dat haar buik wat onblootte, hier en daar nauwelijks nog wat te wensen overliet en haar prima stond. Met een simpel rokje eronder zat ze er nu. Haar benen gekruist terwijl haar vinger langs haar haren streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 1:06 pm

Haar verlegen blik paste niet bij haar uiterlijk, daar verwachtte je toch wel een pittige tante bij. 'Nee dat klopt, maar het staat je goed' zei hij, en hij streek een lok achter haar oor. Ja, hij wilde haar meenemen naar een hotel, maar kon je het hem kwalijk nemen? Ze was supermooi en seks betekende eigenlijk helemaal niks voor hem. 'Dat hoeft niet hoor, maak je er echt maar geen zorgen over' zei hij en hij haalde een hand door zijn blonde haar waardoor het een beetje door de war kwam te zitten. Hij had een natuurlijke nonchalance die hem alleen maar aantrekkelijker maakte. Zijn ogen gingen langs de mensen in de bar. Er zaten wat oudere mannen verlekkerd naar Sheila te kijken, nog een paar jongens die iets ouder dan hemzelf waren die gezellig een biertje dronken en een paar mensen die bezig waren met de spelmachine in de hoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 1:20 pm

Met een glimlach keek ze hem aan. "En toch krijg je een drankje van me. Of je dat nou wilt of niet Joey." Zei ze met een grijns. Ze deed na hem het plukje nog eens goed. Waarna ze zich weg draaide. "Een biertje voor hem en doe maar een wijntje voor mij." Zei ze met een glimlach en ze legde geld neer. Ze had net als hem genoeg geld, al haar drankjes had ze gemakkelijk zelf kunnen betalen. Toch wilde ze hem laten zien misschien dat ze voor zichzelf kon zorgen. Maar meer wilde ze zijn glimlach blijven zien die haar een drang gaf om dit te doen. Zijn glimlach was aantrekkelijk. Net als zijn hele lichaam eigenlijk. Wederom voelde ze uiteindelijk de blikken van de mannen en keek even woedend naar ze. Ze was er niet van gediend dat een stel oude kereltjes zo naar haar keken waarna ze met een glimlach weer naar Joey keek. Het begon bij haar al iets meer te dagen van wat ze met hem zou willen. Veel was het niet maar iets was het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 3:35 pm

Justin keek haar quasi geïrriteerd aan. 'Oké dan, omdat je zo aandringt' zei hij met een glimlachje rond zijn lippen en hij pakte het biertje van de barman aan. Hij schonk Sheila een glimlach als bedankje en nam een slok. Hij zag haar woedende blik naar de mannen en lachte voor een van de eerste keren deze avond hardop. Zijn lach was laag, vanuit zijn keel, en hij zag er jonger uit, onbezorgd. Mensen zeiden altijd dat hij een leuke lach had, en dat streelde zijn ego wel, maar hij lachte niet vaak hardop. 'Maar wat doe je eigenlijk in deze bar. Je lijkt me niet zo'n huisje boompje beestje persoon. Ik zou denken dat je elke avond in de club bent, niet in de stamkroeg van de plaatselijke bevolking.' vroeg hij haar, omdat de vraag al een tijdje door zijn hoofd spookte. Ja, ze reisde, maar waarom was ze dan hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 5:52 pm

Sheila trok zich niets aan van zijn lichte irritatie. Glimlachend nam ze een slok en knikte vriendelijk. "Dat is helemaal niet grappig hoor!" Zei ze zuchtend maar ze kon zijn gelach wel waarderen en een glimlach lag rond haar lippen. "Wat ik hier doe? Nou je hebt gelijk, ik ben voornamelijk in een club te vinden maar ik dacht dat een avondje in een rustige kroeg me wel goed zou doen. Vandaar dat ik ook niet zo gekleed was." Zei ze, doelend op haar kleding en ze keek hem aan. Met zacht gegrinnik keek ze naar hem en gleed met een hand door haar haren heen. Ze dronk rustig van haar glas. "En jij? Wat doe jij hier dan? Ik weet nog niet of ik je een type voor deze plek vindt maar dan nog." Zei ze kalm en ze keek hem rustig aan. Rustig keek ze hem aan en glimlachte liefjes naar he. Ze genoot van zijn aandacht, hoewel het normale was voelde het beter dan gewoon, beter dan opdringerig. Ze ond het gewoon fijn dat hij normaal deed ondanks dat ze er zo uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 7:58 pm

Justin glimlachte en knikte. 'Ik ben hier om eigenlijk dezelfde reden' zei hij lachend en hij nam nog een slokje. Opeens gebeurde er iets geks. De muziek die de hele avond al zachtjes op de radio speelde was tot nu toe op de achtergrond gebleven, maar opeens stond Justin's hart stil. Hij hoorde een bekend gitaar intro en snel nam hij nog een slok bier. Hij hoopte dat ze het niet zou horen, dat ze niet zou merken dat er een liedje van hem gedraaid werd. Dus praatte hij er maar overheen, zodat de muziek naar de achtergrond gedrukt werd. 'Maar ik ben blij dat je hier bent, ik heb al tijden geen echt gesprek meer gehad' zei hij met een charmant glimlachje, maar vanbinnen flipte hij want zijn stem op de radio begon te zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:17 pm

Met een glimlachje keek ze hem aan. "Nou dan is dat goed." Zei ze lachend. Ze keek hem vrolijk aan waarna ze hoorde hoe hij bleef praten. "Nou, ik vind dat erg leuk om te horen. Ik heb ook al een tijd geen echt gesprek gehad met iemand. De meeste mannen duwen met liever direct een bed in." Zei ze lachend. Ze keek naar hem. Terwijl ze een beetje naar de radio luisterde ze toen ze een slok nam. Ze keek hem even aan, met kleine en twijfelende ogen. "Die stem klinkt als de jouwe." Zei Sheila zacht en ze keek de jongen aan. Haar blik was twijfelend en ze grijnsde even. "Zeker weten, jij bent dat." Zei ze en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:23 pm

Justin glimlachte naar haar. 'Ik wil je ook wel meteen een bed in duwen, maar ik de ik niet dat dat een goed idee is' zei hij lachend, en hij keek naar haar gezicht. Hij zou haar gedachten wel willen lezen, maar dat kon hij niet, dan zou ze boos worden. Bij haar woorden keek hij haar een beetje emotieloos aan, waarna hij knikte. 'Euhmm.. Ja' zei hij een beetje beschaamd, en hij probeerde vooral niet naar de radio te luisteren. De melodie was op zich vrolijk, maar de tekst was best wel diep. 'Sorry dat ik het niet eerder gezegd heb' zei hij verontschuldigend en hij dronk van zijn bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:36 pm

Sheila moest lachen om zijn woorden. "Er is geen bed in de buurt maar van mij mag jij dat best doen." Zei ze plagend. Waarna ze zijn blik zag veranderen. Ze moest lachen en keek hem aan. "Pff, denk je nu dat je meer bent dan? Kom op zeg." Zei ze lachend. Ze keek hem met een brutale grijns aan terwijl ze van haar wijn dronk. 'Dat jij liedjes zingt maakt je echt nog niet zoveel beter hoor. Leuk dat je dat doet, je doet het prima. Maar dat was het ook hoor meneertje." Ging ze door om hem nog even te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 17, 2013 8:44 pm

Justin keek verbaasd op bij haar woorden, daar zou hij haar nog wel een keer aan herinneren. Toen ze hem begon te beledigen glimlachte hij, want hij wist dat het een grapje was. 'Daar had ik het niet over. Ik bedoelde eerder dat het me speet dat ik niet echt verteld heb wie ik ben' zei hij en hij haalde nonchalant een hand door zijn haar. Hij luisterde nog even naar de muziek op de radio, maar het was al gestopt. Opgelucht haalde hij adem, op de een of andere manier vond hij het verschrikkelijk gênant om zijn muziek te luisteren als er nog iemand bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 18, 2013 8:39 am

"Dat mag je doen. Verwacht je dat vannacht te doen of denk je dat je me ooit nog tegen komt." Zei ze met een plagende grijns. Sheila haalde daarna haar schouders op. "Zoveel mensen doen dat dus dat maakt me echt niet uit. " zei ze glimlachend. Ze keek naar hem en glimlachte rustig. "Zeg eens, had je dan echt verwacht dat ik als een gillend meisje je zou willen knuffelen omdat je liedjes zingt? Kijk knuffelen is leuk, in een bed ofzo. Maar dat je een liedje zingt.. Ik zou je daar niet door herkennen." Zei ze glimlachend teven hem. Ze ging met een hand door haar rode haren heen en keek hem genietend aan. Ze was, ondanks alle adviezen van Kirsten weer redelijk in haar oude patroon gevallen. Moeizaam slikte ze. Bij de gedachte aan de Kirsten dronk ze snel haar glas leeg en keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 18, 2013 3:41 pm

Justin haalde glimlachend zijn schouders op en dronk het laatste beetje uit zijn biertje. Hij bestelde snel nog even een wat sterkere drank wat hij ook vreselijk lekker vond. 'Nee natuurlijk had ik dat niet verwacht, en ik ben blij dat je dat niet doet want na een tijdje word je daar helemaal gek van.' Gaf hij toe en toen hij zijn sterke drank kreeg liet hij het goudgele goedje even door zijn lage ronde glas gaan waarna hij een slok nam. Het brandde in zijn keel en hij genoot ervan. Hij keek naar Sheila's gezicht en zijn ogen bleven op haar lippen hangen, hij had zin om haar te zoenen, maar hield zichzelf in. Hij wist niet hoe ver zij van plan was om te gaan, maar als ze iets niet wilde. Nou ja, hij kon altijd zijn best doen om haar over te halen. Hij kon erg overtuigend zijn als hij dat wilde, maar toch, hij zou het niet doen want stiekem mocht hij haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 18, 2013 4:02 pm

Sheila dronk rustig van haar wijn terwij ze hem bekeek. "Nou dan weet ik nu wel waar ik je mee kan pesten!' Zei ze lachend. Plagend keek ze gen lachend aan. Ze zag zijn blikken op haar lippen. "Oh.. Bevalt het bekijken je?" Vroeg ze genietend. Ze keek naar hem en genoot ervan. "Wat is het dat je wilt?" Vroeg ze glimlachend. "Vragen kan nooit kwaad, geloof me." Zei ze liefjes. Ze gleed met een hand door haar haren heen en dronk haar glas toen leeg. Ze besefte prima dat als ze hem toestond ze eigenlijk slecht bezig was maar dan moest hij ook gewoon niet zo charmant en aantrekkelijk zijn, dat was ook gewoon oneerlijk. Liefjes keek ze hem aan en bleef rustig zitten. Ze deed haar benen weer even over elkaar heen en gleed met haar tong even langs haar lippen omdat ze anders zo droogg zouden worden en daar was ze niet echt van gediend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin
Level 2
Justin


Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 01-03-13

Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitimema maa 18, 2013 4:23 pm

Justin stak lachend zijn tong uit en nam nog een slok van zijn drinken. Hij voelde de alcohol door hem heen stromen, en een warme gloed verspreidde zich door zijn lichaam. Hij sprong van zijn kruk, zette een hand aan de ene kant van haar tegen de bar, en de andere aan de andere kant zodat hij haar als het ware in zijn armen opsloot. 'Hm... Ik wil jou' zei hij zachtjes en hij glimlachte naar haar, waarna hij zijn lippen zachtjes op die van haar drukte. Ze smaakte naar de wijn die ze net gedronken had en hij smaakte waarschijnlijk naar bier en whiskey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.   Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kroeg de blauwe Kater - Het rijk van de leeuw.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De nachtelijke tuinen - Het rijk v.d Leeuw
» De kloof - Rijk van de Leeuw
» De Beeldentuin - Het Rijk van de Leeuw
» Het Rijk van de Leeuw - De oeroude offerplaats
» Het rijk van de Leeuw - De havenstad Tarling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram en Boogschutter-
Ga naar: