Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:08 pm

De Halve Maan is een leuke herberg, het is er erg gezellig en mooi. Het is goed onderhouden, het hout ziet er mooi uit. Verder zijn er vooral veel jongeren. Het is ook echt gericht op jongeren. De barman is een vriendelijke man van middelbare leeftijd. De serveersters zijn vriendelijk en altijd bereidt om een praatje met je te maken. Verder mag je vrijwel alles bestellen maar je mag niet zomaar dronken worden, dan neem je of een kamer of je gaat weg. Daar is hij wel erg streng in want hij wil het graag gezellig houden.

Personen: maximaal 6
Regels: Vooraf betalen, niet dronken worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:11 pm

Sheila had Dain een stukje verderop achtergelaten. "Kom mee! Dit is een leuke herberg." Zei ze vriendelijk. Ze nam kort haar hand vast en nam haar vrolijk mee naar binnen. Ze opende de deur en keek even rond. "Oh mooi, zo druk is het nog niet."Zei Sheila glimlachend. "Wil je aan de bar of liever een tafeltje?" vroeg ze rustig. Ze had onderweg haar haren alweer losgehaald en keek even om naar Kirsten met een lieve glimlach. Ze vond het heerlijk om met Kirsten op stap te gaan, gewoon omdat ze haar best wel aardig begon te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:36 pm

De vrouw kwam naar binnen gelopen met een beetje ongemakkelijke houding. Ze wist zich niet echt een houding te geven op dit moment. Was dit een goed idee geweest? Het liefst ging ze weer terug naar Rage maar dat deed ze liever niet. Ze had het Sheila namelijk belooft en Kirsten hield zich nu eenmaal aan haar woord. "Oké..." Het was inderdaad niet zo druk waardoor haar houding meer ontspande. Ja dit vond ze nu wel fijn. "Umh... zullen we de bar doen? Zitten we lekker dicht bij de drank" Ja Kirsten had wel behoefte om wat te gaan drinken, heel veel te gaan drinken zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:42 pm

Sheila ging aan de bar zitten toen en keek naar Kirsten. "Wat drink je van me?" Vroeg ze glimlachend. Ze keek even naar haar en glimlachte breed. "Sowieso een rode wijn.' Bestelde ze alvast. "En een kamer erbij." Zei ze glimlachend. Ze keek even naar Kirsten. "Ik verwacht niet nog te gaan vliegen straks." Zei ze met een grinnikje. Ze keek even naar Kirsten en gleed met een hand door haar haren heen. Ze keek naar Kirsten en genoot er wel van. Ze vond het heerlijk om zo even rustig wat te drinken en keek even opzij naar Kirsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 8:50 pm

"Wat drink ik van jou? Sheila dat is echt niet nodig" Je merkte duidelijk dat Kirsten zich ongemakkelijk voelde. Waarom wilde zij voor haar betalen? "Je hebt dat geld misschien harder nodig dan aan mij te gaan trakteren" Kristen gleed door haar blauwe lokken die nog steeds vast zaten. "Rode wijn... Is dat lekker?" Kirsten had nog nooit wijn gedronken. Ze dronk eerder whisky, wodka en rum. Ja echt mannendranken. Zij leek zo totaal niet op een man daar niet van alleen haar kilheid, dat 'ik kan alles aan' mentaliteit was een soort muur wat zij had opgebouwd. "Kamer? Delen we er een? En Sheila je gaat de kamer echt niet alleen betalen, ik sta erop dat ik de helft mee betaal." Je merkte aan de toon van Kirsten dat ze geen tegenspraak wilde. Kirsten keek ook even naar het meisje, haar ogen want daar had zij nog niet goed naar gekeken. Hierdoor kon je Kirsten's groene ogen heel goed zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:14 pm

Sheila keek haar even aan. "Oh nee, ik heb geld zat. Bovendien wil ik je op tenminste een drankje trakteren deze avond, omdat je het al zo lang met me uit houdt." Zei ze lachend. Ze keek Kirsten kort even aan. 'Ik vind het lekker, wil je anders even proeven?" vroeg ze toen ze het glas kreeg en ze keek haar glimlachend aan en daarna naar het rode goedje in het glas. "Ik vind het prima om er een te delen, mocht je liever je eigen kamer willen vind ik dat ook prima." Zei ze met een lieve glimlach. "Maar als je erop staat mag dat wel." Zei ze en ze keek naar de vrouw naast zich, de groene ogen imponeerden haar wel wat en ze glimlachte erdoor. "Geniet nou maar gewoon van deze avond." Zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric
Level 2
Eric


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 18-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:17 pm

"Hmm oké maar de rest betaal ik gewoon zelf" Ze wist dat zij niet veel kon missen en Rage zou haar morgen zeker weer een preek geven. Ze zal de volgende dag gewoon meer moeten gaan stelen, zo simpel als dat. "Het is makkelijk om met jou uit te houden hoor" Door Sheila sprak Kirsten veel meer. Het was eens goed om haar sociale vaardigheden te verbeteren of beter gezegd te ontwikkelen. Ze keek naar het glas, bracht het voorzichtig naar haar lippen en nam er een slok van. Kirsten trok gelijk een vies gezicht en gaf het glas snel terug. "Doe mij maar een dubbele whisky met ijs. Betreft de kamer, nee laten we inderdaad op de kosten bezuinigen en er een nemen. Vind je het erg om een bed met mij te delen?" Ze waren beide vrouwen dus niets te vrezen toch? Toen Sheila naar haar ogen keek speelde Kirsten geamuseerd met haar lip piercing. "Ben je bang voor me?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:29 pm

Sheila knikte. "Dat mag." Zei ze liefjes. Ze keek even naar Kirsten en knikte. Met een glimlach nam ze zelf nog een slokje. "Oh dat vind ik leuk om te horen hoor." Zei ze waarna ze moest lachen om het gezicht van Kirsten. Ze keek haar grinnikend aan. "Niet lekker dus." Zei ze lachend. Ze nam de sleutel van de kamer aan. "Nee hoor, ik vind het geen enkel probleem.' Zei ze even glimlachend. Ze gleed met een hand door haar haren heen en schudde haar hoofd. "Nee. Ik ben niet bang voor je. Ik voel me juist heel erg fijn bij je." Zei ze glimlachend en vriendelijk. Ze keek haar genietend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:33 pm

Kirsten bestelde een dubbele whisky met ijs. De barman had haar een tijdje aangestaard van verbazing voordat hij het ging klaarmaken om het te geven. Ze wachtte ongeduldig, pakte het zo uit zijn handen en nam er een flinke slok van. Wat is zijn probleem? "Hoor je dat dan niet vaak? Zijn mensen niet graag in jouw gezelschap?" De meeste wilden nooit in het gezelschap zijn van Kirsten. Ze was nu eenmaal anders. Bij haar laatste woorden keek Kirsten even weg. Wat bedoelde ze daarmee? Wie kon het nu fijn vinden in haar bijzijn? Sheila leek haar te mogen terwijl Kirsten zich nog steeds vrij afstandelijk gedroeg. "Oké..." zei ze zachtjes. "Zullen we proosten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:37 pm

Met een glimlach bekeek Sheila de ongeduldige vrouw naast haar. "Ik hoor het niet vaak, ik merk het soms of ik hoor het ze denken. Ach, zo erg vind ik het niet als ze het niet vinden, dan gaan ze meestal maar gewoon weg." Zei ze glimlachend. Ze keek even naar Kirsten en knikte. Glimlachend hief ze haar glas. "Proost op ons, het leven en wat nog meer?" Vroeg ze grijnzend aan Kirsten. Ze glimlachte breed en bekeek haar genietend. Ze vond het inderdaad erg fijn om in diens gezelschap te zijn. Ach, als het haar niet zou bevallen dan mocht ze weggaan maar dat verwachtte Sheila eigenlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 9:24 am

“Ik laat het duidelijk merken als ik iemand niet mag of niet met diegene in contact wil komen. Ik ben iemand die het gewoon in de persoon zijn gezicht zeg. Waarom smoesjes bedenken of doen alsof?” De vrouw begreep dat niet. Eerlijkheid duurde het langs. Was zij het juiste persoon om dat te denken? Kirsten was een gezochte crimineel. “Onze draken en gezondheid” Ze tikte haar glas tegen die van Sheila voordat zij er weer een slok van nam. “En dat we lekker dronken gaan worden vanavond! Barman, doe ons 4 caramel shotjes alsjeblieft, twee voor deze dame en voor mij” De barman handelde meteen en ze kregen beide twee shotjes. “Kom Sheila, achter elkaar drinken”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 4:53 pm

"Dan ben ik zeer vereerd dat je mij dus wel mag neem ik aan?" vroeg Sheila met een glimlach. Ze knikte even. "Je hebt gelijk, smoesjes bedenken is nutteloos, gelukkig mag ik jou ook." Zei ze met een plagende grijns. Ze proostte even mee waarna ze haar wijn op dronk. Verbaasd keek ze wel even op toen Kirsten vier shotjes bestelde, kort lachte ze even. "Goed dan." Zei ze grijnzend. Ze pakte er een vast. "Oke, drie, twee.. Een!" Zei ze lachend waarna ze snel de twee shotjes achter elkaar aan dronk. Ze keek even grijnzend naar Kirsten. Ze moest toegeven dat ze het heerlijk vond. "Hmh, lekker, ik lust er nog wel wat, ik wil wel een gezellig avondje dronken gaan worden!" Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:08 pm

"Eigenlijk mag je wel een beetje vereerd voelen. Het is echt een uitzondering" Kirsten overdreef een beetje want sinds kort werd ze al iets vriendelijker. Hoelang ze bij de personen was, hoe meer zij zichzelf gewoon werd. Natuurlijk kon je in deze tijd niemand vertrouwen nu ook niet met de gevaren uit rijk 13. Alleen zouden ze Kirsten niet zo snel klein krijgen. Ook de dame sloeg de shotjes achterover. "Nog wel wat? Nou ik zou zeggen, doe er nog maar 4" Beide dames kregen er weer 2 en Kirsten was Sheila dit keer voor. Meteen sloeg ze haar whisky over die heerlijk brandde. "Lekker!" Zo te zien waren de twee vrouwen van plan om eens goed los te gaan. Kirsten wilde gewoon een keer geen zorgen want die kwamen morgen wel weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:20 pm

Sheila grinnikte even. "Nou, dan voel ik me vereerd dat je al zo lang bij me bent." Zei ze glimlachend. Ze keek haar vrolijk aan. Ze vond het leuk en keek naar de nieuwe shotjes. Snel nam ze die snel in. "Hmm.. Heerlijk." zei ze grijnzend. Ze legde haar hand even op de schouder van Kirsten. "Weet je wat ook lekker is? Houdt je van zoete drankjes? Dan moeten we wat gaan mixen." Zei ze glimlachend. Ze keek haar even genietend aan. Het leek Sheila heel gezellig om met deze vrouw de avond door te brengen en helemaal dronken te worden. De volgende ochtend kon ze dan een ontbijtje bestellen, dat vond ze heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 6:35 pm

"Het is een wonder dat jij het al zolang met mij uithoudt zonder aan mij te ergeren" De vrouw leunde even met haar hoofd in haar hand om Sheila glimlachend aan te kijken. "Zoete drankjes? Ik heb dat eigenlijk nooit gedronken. Ik heb de mannendranken leren drinken" Door een persoon wat ze verweet maar nu lustte zij het. "Maar bestel eens iets want ik kan het wel proberen. Alleen wil ik niet dat het zo smaakt als die rode wijn" Kirsten vond de smaak echt afschuwelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 8:11 pm

Sheila moest even grinniken. "Oh ik hou het nog wel veel langer met je vol."Zei ze glimlachend. Ze keek even genietend naar Kirsten en knikte. Ze bestelde een mixje van wat drankjes waarna ze er even aan proefde. "Perfect.." Zei ze zacht. "Kom.. Proef."Zei ze genietend. Ze schoof het glas naar Kirsten toe en schudde haar hoofd. "Nee.. Dit is lekker." Fluisterde z liefjes. Ze keek haar glimlachend aan en genoot ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 8:37 pm

"Dat zullen we nog wel zien einde van de avond. Straks schop je mij hier nog de herberg uit" Kristen begon zich steeds meer op haar gemak te voelen in het bijzijn van Sheila. Ze had vanavond gewoon niets te vrezen leek het wel. Deze vrouw bezat geen sprankje kwaad, althans niet tevens Kristen. Dit vond de dame echt prettig. Zo lang geleden dat zij gewoon weer eens kon lachen, glimlachen en niet telkens op haar hoefde hoefde te zijn. Voorlopig niet want ze had in deze rijk de pamfletten nog niet zien hangen met haar gezicht erop. "Proeven? Oké" Ze nam voorzichtig een kleine slok van het drankje. "Deze vind ik niet zo heel geweldig" Daarna pakte zij een volgende die een lichtrode kleur had. "Deze is echt lekker" Kristen keek even verbaasd. "Wat is dit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimewo feb 27, 2013 9:17 pm

"Ik schop je op z'n hoogst uit bed.' Zei Sheila lachend. 'Als je veel te breed ligt." Zei ze lachend. Ze keek Kirsten vrolijk aan en glimlachte liefjes naar haar. 'Daar zit extra aardbei in." Zei ze lachend. Ze keek haar aan en glimlachte. "Dus deze wordt het?' Vroeg ze lachend en ze bestelde er nog een paar bij. Waarna ze haar genietend aan keek. Ze keek naar Kirsten. "Slaap je erg wild? Straks moet ik nog op de grond gaan liggen." Zei ze lachend. Ze keek haar aan. "En anders kruip ik wel op je." Zei ze plagend en ze giechelde vrolijk. De alcohol begon echt zijn effect te hebben en Sheila werd een stuk losser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedo feb 28, 2013 8:39 am

“Maak je daar geen zorgen om want ik rol mijzelf meestal op als een hamstertje. Lig meestal altijd aan de rand van het bed. Dus je zult veel plaats hebben” Aardbei? Ze keek verrast naar het glas. “Ik vind het wel erg lekker, ja deze wordt het” Kristen dronk dit net als siroop. Gewoon zo zoet. Ze begon nu al aan haar tweede slaap. “Nee ik slaap helemaal niet wild. Ik ben gewend om in bomen te slapen of op bepaalde plekken en als ik te wild zou slapen viel ik zo de boom uit of rolde ik van de berg af” Kristen verslikte zich haast in haar drankje bij Sheila’s volgende woorden. “Kruip je wel op me? Als je maar niet zwaar bent anders duw ik je gewoon weer van mij af. Dadelijk plet je mij nog” Dat laatste klonk vrij plagend want Sheila was alles behalve dik. Ze had gewoon echt een goed figuur voor een vrouw. Veel mooier als dat van Kirsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedo feb 28, 2013 5:40 pm

Kort grinnikte ze even en knikte. "Nou dat scheelt dan alweer." Zei ze vrolijk en ze knikte. "Ja, lekker is die he?' Zei ze lachend. Ze keek haar lachend aan. "Oh nou dan, ik weet niet of ik wild slaap of niet, zo wel dan mag je me wel wakker maken." Zei ze grijnzend. Ze moest lachen toen ze zag dat Kirsten zich bijna verslikte. Ze grinnikte kort. "Ik plet je niet hoor, dan heb ik niets aan je.' Zei ze lachend. Ze keek Kirsten vrolijk aan en grinnikte. "Het zal op z'n hoogst ietwat oncomfortabel zijn." Zei ze liefjes. "Ik probeer het straks wel! Als je in bed ligt bespring ik je gewoon!" Zei ze lachend en plagend. Ze keek Kirsten met een plagende grijns aan en genoot ervan. Sheila bestelde nogmaals de cocktails voor hun twee en keek haar genietend aan. Door de alcohol werd Sheila nog losser dan dat ze normaal al was en kende ze nog maar weinig schaamte voor dingen. "Zeg Kirsten.. We hebben wel heel wat over mijn liefdesleven gepraat, maar waar val jij eigenlijk op? Mannen, vrouwen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedo feb 28, 2013 8:44 pm

"Ik heb eigenlijk in een lange tijd niet meer naast iemand geslapen. Ik duw je wel gewoon opzij als je in mijn persoonlijke space komt en je mij bijna van het bed weet af te duwen" Kristen begon nu al zelfs aan haar derde glas. Het dronk ook zo gemakkelijk. "Nee want als je mij zo plat duwt als een dubbeltje weet ik morgen niet meer op te staan" Kristen vond het wel grappig hoe losser Sheila werd naarmate zij meer begon te drinken. Bij Kirsten duurde het toch iets langer maar aan haar rode wangen te zien begon de alcohol ook bij haar langzaam in te werken. Daar kwamen al weer de volgende cocktails alsof de dames al niet genoeg hadden gedronken. Kristen nam snel de 4de glas in haar handen en nam er een aantal slokken van achter elkaar. "Ik?" Kristen keek even naar haar glas. "Ik heb eigenlijk geen probleem met mannen of vrouwen. Ieder geslacht heeft zijn voordelen zeg maar" Ze glimlachte flauw. "Ik vind het niet erg als ik met een vrouw zoen of naar bed ga..." Met een man had ze wat meer problemen omdat ze daar een soort van trauma had overgehouden. Toch voelde zij zich veiliger in een man zijn armen. Het lag gewoon aan de persoon beter gezegd. Kristen wist dat echter niet goed te verwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedo feb 28, 2013 8:55 pm

Kort glimlachte ze even en ze keek naar haar. Ze grinnikte kort. "Tuurlijk, dat mag je doen." Zei ze vrolijk. Ze keek even genietend naar Kirsten en moest lachen. "Ach kindje toch.." Zei ze lachend. "Zo plat als een dubbeltje." Zei ze vrolijk. Ze keek haar genietend aan en knikte. "Jaa. Jij ja." Zei ze en ze nam haar vierde cocktail aan, maar dat was inmiddels al haar zevende drankje. "Ik moet zeggen dat ik dat niet bij je verwacht had. Ik weet niet." Zei ze schouderophalend. "Mijn voorkeur ligt wel bij vrouwen." Zei ze rustig. Ze keek even naar Kirsten en gleed met een hand door haar haren en glimlachte. Ze keek liefjes naar Kirsten en sloot haar ogen kort even. Ze dacht na. "Hm.. Kirsten.. Heb je ook honger?' vroeg ze lachend en ze keek haar ondeugend aan. Ze bestelde iets lekkers en keek haar liefjes aan. Ze vond het heerlijk, dit zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimedo feb 28, 2013 10:01 pm

Kirsten begon zachtjes te lachen door het gedrag van Sheila. Ook zij begon nu meer uit haar schulp te komen. "Niet bij mij had verwacht? Wat verwachtte je dan bij mij? Nu maak je mij toch wel een beetje nieuwsgierig" Ze dronk van haar glas en keek Sheila met een glimlach aan. Ja nu glimlachte ze echt wat Kirsten veel beter stond dan hoe ze gewoonlijk keek. "Dat had ik dus niet verwacht. Ik dacht dat jij een echte mannenverslinder was. " Bij de vraag of ze honger had schudde zij haar hoofd. "Nee niet echt hoezo?" Maar toen de dame al iets lekkers had besteld nam Kirsten er toch een hapje van. "Misschien toch wel een beetje"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimevr maa 01, 2013 3:07 pm

Sheila moest even grinniken. “Wat ik dan bij jou verwacht had? Geen idee, ik had verwacht dat je geen maagd meer was, of ben je dat wel? Maar dat je gewoon, niet zo snel op beiden zou vallen. Of snel op iemand.” Zei ze grinnikend. Waarna ze Kirsten aan keek. “Man, je bent echt knap als je lacht.” Zei ze glimlachend. Ze keek even naar Kirsten. “Ben ik soms ook, ik ga er soms mee naar bed en dat is het dan. Maar ze zijn zo saai en allemaal hetzelfde.” Zei Sheila grinnikend. Ze moest lachen toen Kirsten en toch wat van at en zelf at ze er ook rustig van. Terwijl ze door dronk. Ze genoot heel erg van deze avond met Kirsten en vroeg zich af of die nog beter kon worden dan dat deze nu al was. Want voor Sheila was deze hele dag een topdag geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitimevr maa 01, 2013 7:10 pm

"Nee ik ben al niet meer maagd sinds mijn 11de... Ja sinds mijn 11de" sprak ze zachtjes uit. "Ik val inderdaad niet snel op iemand maar daar heb ik sowieso mijn redenen voor" Haar ogen werden groot bij het compliment van de vrouw die zij aan Kirsten gaf. Een blosje verscheen op haar gezicht. "Dankjewel" werd ze nu een beetje verlegen? Misschien wel. Dit was echt een geweldige avond. Ze vermaakte zich nu al en Sheila was echt een lief meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.   Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg de Halve Maan - Rijk van de Maagd.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Plantage - het rijk van de maagd
» De bloemenvelden - Het rijk v.d Maagd.
» Bloesembos-rijk v. d. maagd
» Het rijk van de Maagd - Het bos van Vario.
» De waterval - Rijk van de Maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: