Kyon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyon

The mighty twelve, until a thirteenth showed up.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De waterval - Rijk van de Maagd

Ga naar beneden 
+3
Jack.
Kirsten
Sheila.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 3:10 pm

Ja alleen jammer dat die ogen blauw zijn Sad
______
Kirsten ving de waterdruppels op door simpele watersturing. Ze zorgde ervoor dat het gewoon teruggespat werd op Sheila. "Je moet toch iets sneller zijn" Kirsten hoorde Sheila spreken over de goede kroegen. "Aah een kroegentocht? Misschien kunnen we hierna wel gaan? Ik ga toch vanavond niet meer verder reizen" Kirsten wilde wel eens het nachtleven zien en nu ging ze tenminste niet alleen. Bij het laatste keek Kirsten niet al te vrolijk. "Echt wil je zoiets? Dat is mij veels te klef" Kirsten wilde gewoon goede seks en niets meer. Man of vrouw maakte haar niet zoveel uit. Kirsten dook onderwater toen Sheila haar weer nat wilde maken. Ze zwom naar haar toe en kwam voor haar weer bovenwater. De vrouw gooide haar natte haren naar achteren en spatte weer wat water naar Sheila. "Ondeugd"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 3:28 pm

Uhu beetje wel ja. Bwwtje kort. Sorry zit op mobiel
-
Sheila moest lachen toen ze de spetters terug kreeg. Ze bleef lachen en keek naar Kirsten. "Dan gaan we samen gezellig!" Zei ze lachend. Ze keek naar haar. "Ja het is ook wel klef en meestal is alles gewoon voor een nacht lang seks.. Een sexy man of knappe vrouw.. Het is beiden wel oke." Zei ze lachend. Sheila moest weer even lachen en pakte Kirsten toen zacht bij haar hand om haar nat te blijven spetteren. Ze keek haar genietend aan. "Waar zullen we eens heen gaan. Eens even denken." Zei ze glimlachend en nadenkend. Ze speelde met haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 3:53 pm

Ik heb sowieso laatste tijd weinig inspiratie Sad
_____
De vrouw keek hoe Sheila gewoon zo zorgeloos kon lachen. Kirsten bleef een beetje afstandelijk want zo snel vertrouwde zij geen mensen. Het was niets persoonlijk tegen Sheila bedoeld maar Kirsten was nu eenmaal iemand die een beetje de kat uit de boom keek. "Hmm dat laatste klink niet verkeerd. Zo lang geleden dat ik..." Ze wilde er niet aandenken want de laatste keer was het heel donker geweest omdat ze niet wilde dat de persoon haar brandwonden zag. Lelijke dingen. Iets waar ze de rest van haar leven mee moest rondlopen. "Aah stop!" Want met een hand kon Kirsten niet zo goed watersturen dus kon ze niet alles tegenhouden. "Oké nu pak ik je terug" en duwde Sheila zo kopje onder, liet haar wel gelijk los zodat ze meteen naar boven kon komen. "Ja bedenk maar eens wat want ik hoor echt niet in dat wereldje thuis. Ik zou het zelf niet weten namelijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 6:05 pm

Hmh, merk ik niet echt. Ik vind juist dat,sinds de laatste keer dat we samen schreven, je echt beter bent gaan schrijven c:
--

"Dat laatste is zeker niet verkeerd." zei Sheila met een plagende grijns en ze keek Kirsten even aan. Vrolijk moest ze lachen toen ze haar even nat had kunnen spetteren maar werd daarna onder water geduwd. Lachend kwam ze weer boven. "Zullen we anders, terwijl ik na denk op de kant gaan drogen? Ik weet dat je dat als waterstuurder vast best snel kan maar ik vind het heerlijk om nog even in de zon te liggen. Als je het niet erg vind natuurlijk. Bovendien kunnen we dan ondertussen verder praten over wat we vanavond gaan doen." zei Sheila vrolijk. Het leek haar heerlijk om samen met Kirsten uit te gaan en vrolijk keek ze haar aan. Ze wachtte rustig op haar antwoord en bleef glimlachend voor haar zwemmen. Ze vond het heerlijk om gewoon zo zorgeloos te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 8:54 pm

Ja? Ow oké Razz Vind me namelijk echt slecht
______
"Ik heb niet zoveel tijd nodig om te drogen" Kirsten liep het water uit en door middel van water sturen haalde ze de waterdruppels van haar af, uit haar haren en stuurde het zo het water weer in. Haar haren waren van boven stijl en van onder krullend. Ze had een volle bos haren in een blauwe kleur wat lichter leek door de zon wat erop scheen. "Je mag van mij gewoon in de zon zitten hoor" Kirsten zocht een plek, een beetje een verhoging waar ze op kon zitten. Zonnen was niet bepaald haar ding. Ze communiceerde nog kort met Rage of alles in orde was maar die was tevreden aan het jagen. "Dus... Umh... Ik ben allang niet meer in een grote stad geweest. Wat kan ik verwachten als we op stap gaan? En.... Ik heb niet echt kleding ervoor"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:04 pm

Nee, ik vind je echt een stuk beter gevonden, en sowieso vind ik je echt heel erg fijn om mee te schrijven.
-

Sheila grinnikte en liep ook het water uit. "Dat wist ik al." zei ze plagend. Ze nam naast Kirsten plaats en ging genietend liggen. Ze lag in enkel haar lingerie en haar rode haren lagen naast haar. Ze keek even naar Kirsten, met een glimlachje rond haar lippen. "Wat droeg je net dan? Aangezien ik je zo aantrof." zei ze liefjes. Ze keek even naar Kirsten. "En verder.. Tja, ik begeleid je wel. Ik ga je gewoon een gezellige avond geven.' Beloofde Sheila haar liefjes en ze gaf haar een knipoogje. Sheila genoot ervan, dat ze weer met een leuk iemand op stap ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:21 pm

Yeeeeey Very Happy
______
"Wat ik net droeg?" Kirsten keek Sheila kort aan. Haar groene ogen gleden over diens lichaam. Ze had echt een goed figuur. Kirsten keek terug naar haar eigen figuur wat ze totaal niets aan vond. Ze stond op, pakte de hoop kleding en klopte het uit. "Een simpele jeans met een zwarte top erop en daarop een grijze vest" Gewoon casuel, niet vrouwelijk maar ook zeker niet mannelijk. Gewoon simpel. Dit waren de ideale kledingstukken om mee te reizen. Kon je alles mee. Rennen, klimmen en vechten. Dat was het belangrijkste want de gevechten werden de laatste tijd steeds vaker. Omdat Kirsten zich vaker in de stad liet zien leken de wachters haar telkens te herkennen. "Begeleid mij wel? Klink net alsof ik een kind ben" Kirsten schudde haar hoofd maar haar expressie stond wat vriendelijker. "Wat draag jij meestal als je op stap gaat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:25 pm

Sheila knikte even en zag hoe haar ogen over haar lichaam gleden, ze liet het maar waarna ze naar de kleding van Kirsten keek. "Zonder het vest kan het prima en om je buik/middel (Als dit wel zo is dan moet je dit advies negeren) zit geen verband dus daar kunnen we een knoop in maken, dan hem je een prachtig naveltruitje." zei ze glimlachend en ze moest even lachen. "Goed, dan ga ik je niet begeleiden. Ik ga je laten genieten oke?" zei ze. Waarna ze ook even op stond. Ze bukte even bij haar tas neer. "Gewoon, deze broek met dit shirtje." zei ze en ze haalde een schoon topje, dat enkel dunne bandjes had, uit haar tas en liet die zien. Het zou haar pluspunten laten zien voor zover en ze keek Kirsten even glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:36 pm

"Naveltruitje?" Je merkte duidelijk de afkeuring van Kirsten bij het woord naveltruitje. "Ik wil niet dat mensen mijn buik zien" Ze hield er niet van als mensen gewoon iets van haar lichaam zagen. Hoe meer bedekt hoe beter. Dat Sheila haar zo heeft aangetroffen was een uitzondering want meestal liet ze nooit iemand haar lichaam zien. "Dus de knoop hoeft niet" zei Kirsten simpel. "Oké genieten. Ben eens benieuwd" Waarmee wilde Sheila haar dan laten genieten? Uitgaan vond Kirsten nu al niet meer leuk. Maar ze moest eens van dat oordeel af. Niet altijd meteen zo negatief denken. "Oh dat is wel leuk" Ze had Sheila echt heel anders in gedachten gehad. Hoe minder kleding hoe beter. Dus zo'n type was ze dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:40 pm

Sheila grinnikte. "Oké, oké, geen naveltruitje." Zei ze glimlachend. Ze keek naar haar en hoorde haar gedachten. "Zo'n type ben ik alleen soms. Maar ik vind het veel te leuk als mensen niet alles zien en op jacht moeten." Zei ze grinnikend. Ze liep weer naar haar toe en keek haar aan. "Kan jij me misschien ook droog maken?" vroeg ze liefjes. Ze keek even naar Kirsten. "Wat drink je dan zoal?" vroeg ze maar en glimlachend. Ze rechtte haar rug even, eigenlijk voelde ze zich helemaal niet ongemakkelijk dat ze nu in haar lingerie liep en ze keek even naar Kirsten. "Je gaat echt wel genieten! Daar ga ik voor zorgen!" Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:44 pm

Voor kort viel Kirsten in stilte. Had zij nu serieus haar gedachten gelezen? Je merkte duidelijk aan haar dat ze zichzelf geen houding wist te geven. Had Sheila dat dus gehoord? Ja nu schaamde de vrouw zich een beetje. "Aah zo... Oké" Meer ging ze ook niet zeggen. "Ik wist niet dat je gedachten kon lezen" Dus Kirsten moest oppassen met wat ze dacht. Dat ging nog lastig worden want gedachten hield je nu eenmaal niet onder controle, die kwamen er gewoon opeens. "Ja hoor" Kirsten deed met simpele watersturing ook Sheila droog maken. "Toch niet wachten op de zon?" Bij de vraag met wat Kirsten dronk haalde zij haar schouders simpel omhoog. "Water?" Ze had maar een keer in haar leven alcohol gedronken en dat was ook nog eens gedwongen. "Ben benieuwd" Kirsten klonk niet al te positief maar de vrolijkheid van Sheila en haar enthousiasme. Misschien zou het wel een leuke avond worden. "Zullen we dan maar eens richting de stad?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 9:50 pm

Sheila grinnikte. 'Je kan denken wat je wilt hoor. Meestal zit ik niet in de hoofden van mensen, gewoon soms.. Of als ik het niet onder controle kan houden." Zei ze kalm. Ze keek even naar Kirsten en glimlachte toen ze droog was. "Oh geweldig! Dankjewel, nee ik ben een beetje ongeduldig geworden."Zei ze grinnikend. Ze keek even naar haar. "Drink je geen alcohol?" vroeg ze, ze glimlachte nog steeds en knikte. "Ja.. Laten we maar eens gaan, ik kleed me even aan hoor." Zei ze grinnikend. "Als ik zo aankom word ik direct besprongen." Zei ze giechelend en plagend. Ze rekte zich even uit en keek naar Kirsten. Ze vond het echt heel erg gezellig met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 10:02 pm

"Ow... Tja ik dacht al. Want als ik zou rekening moeten houden met mijn gedachten? Met alles wat ik denk? Ik denk niet dat mij dat gaat lukken want meestal denk ik gewoon onbewust. Denk dat iedereen onbewust denkt over bepaalde dingen of zaken" Kirsten gleed met haar vingers door haar blauwe lokken om er knopen uit te kunnen halen. Ze besloot om haar kleding alvast aan te gaan doen. "Ongeduldig? Je hebt sowieso al een beetje een tintje dus... Ik zie niet dat je nog bruiner moet worden" Bij haar laatste woorden keek Kirsten haar niet begrijpend aan. "Door jou draak?" vroeg de vrouw tenslotte voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 24, 2013 10:13 pm

Rose grinnikte. "Nee, nee. Wees niet bang." Zei ze liefjes. "Ik zal niet letten op alles wat je denkt."Zei ze met een glimlachje. Ze knikte. "Dat valt nog wel mee hoor." Zei ze en ze keek even naar haar huid waarna ze moest lachen. "Nee. Door de mannen natuurlijk! Als ik in lingerie aankom ben ik niet veilig daar hoor." Zei ze lachend. "Ik ben eigenlijk wel blij dat we samen gaan, ik heb eigenlijk nog maar weinig behoefte aan een man voor vannacht. Ze keek even naar Kirsten en glimlachte kort naar haar waarna ze zich aan begon te kleden. Ze glimlachte even
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:34 am

“Bang is niet de juiste definitie. Eerder… argwanend. Als je namelijk iemands gedachte weet te lezen kun je dat tegen diegene gebruiken” Sheila leek haar niet echt de persoon die iets tegen Kirsten zou hebben maar je weet maar nooit. Tegenwoordig wisten mensen heel onschuldig te doen, vriendelijk maar in feite waren ze al aan het bedenken hoe ze je levend onder de grond konden graven. Kirsten vertrouwde niemand op haar draak na. “Aah zo… Ik dacht al. Dat klopt en ik denk dat veel vrouwen dat niet zouden waarderen. En tevens ook de politie niet.” De mannen zouden zeker kwijlen maar Sheila werd zeker in de kerkers gegooid want er waren maar een aantal stukken waar prostituees waren toegestaan. “Weinig behoefte aan een man? Ga je altijd op stap om iemand aan de haak te slaan? Gaat dat tegenwoordig zo?” Er was dus veel veranderd. Misschien moest ze wel een man aan de haak slaan want het was een tijdje geleden dat ze met iemand intiem was geweest. Ze kon alleen Sheila niet ergens achterlaten. Dus dat was geen optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 10:32 am

Ze grinnikte kort. "Maar ik zou er weinig aan hebben om ze tegen je te gebruiken, dat zou sowieso mijn hele avond verpesten." Zei Sheila glimlachend. Ze knikte even. "Ik weet het.. Ze zijn streng tegenwoordig." Zei ze hoofdschuddend alsof ze het echt zou doen waarna ze grinnikte en Kirsten vrolijk aan keek. "Nee. Niet altijd, zeker niet als ik al met iemand op stap ben. Ik doe dat alleen als ik wanhopig veel zin in een leuke nacht heb en verder alleen ben." Zei ze schouderophalend. Ze trok haar kleding aan en deed haar tas weer om. "Heb je er nog wel een beetje zin in?" Vroeg Sheila vrolijk. Zijzelf moest bekennen dat ze er heel erg naar uit keek om weer eens een gezellige avond met iemand te hebben. Bovendien begon ze Kirsten wel te mogen. Ze was een gezellige gesprekspartner en ook gewoon goed gezelschap. Dus Sheila vond het geen enkel probleem om met haar op stap te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 11:07 am

“Dat klopt en jij wilt mij niet als vijand” De toon in haar stem klonk waarschuwend. Nee, Kirsten wilde je echt niet als je vijand want als je eenmaal op haar ‘lijst’ stond… Kirsten streek met haar vingers door haar blauwe lokken en deed met haar tong haar lip piercing weer goed. “Streng tegenwoordig? Altijd al zo geweest. Trouwens, ik vind sommige regels wel goed anders doen personen ook maar waar ze zin in hebben” Dat dit uit haar mond kwam want zij was zelf een ‘crimineel’. Heel even luisterde ze naar wat Sheila vertelde over het nachtleven. “En je bent vaak vast alleen want je bent tot nu toe de ware nog niet tegen gekomen? Klopt dat?” Kirsten vond dat liefdesgedoe echt belachelijk maar dat ging ze Sheila niet vertellen. Waarom moesten mensen dat perse hebben? Je kon toch ook zo gelukkig zijn zonder een partner? En anders kwam dat wel nog op je pad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 5:31 pm

Sheila keek haar aan. "Oh maar dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil je veel liever als goed gezelschap." Zei ze glimlachend. Ze keek even naar het meisje met de blauwe haren en glimlachte. "Maar ze zijn wel wat strenger geworden hoor." Zei ze glimlachend. "Maar zo erg zijn regels niet hoor. En nee! Dat is helemaal neit waar. Ik ga niet met iedereen naar bed omdat ik denk dat elke persoon de ware is." Zei ze lachend. Ze keek even naar Kirsten en was helemaal aangekleed en ging voor haar staan. "Ik ga ook met mensen naar bed omdat ik dat heel erg lekker vind." Zei ze grijnzend. Ze keek even naar Kirsten en speelde met haar haren en deed ze rustig in een vlecht. Zo zou ze die toch wel weer los maken en ze keek even naar het meisje voor zich. "Zullen we per draak er even heen vliegen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:09 pm

Ik begrijp een ding niet. In vlecht in haar eigen haren of in die van Kirsten?
____
"Dat vindt ik fijn om te horen" Je merkte een beetje de onzekerheid want ze was niet gewend dat mensen haar juist in gezelschap wilde. De meeste vermeden haar of wilde gewoon niets met haar te maken hebben. "Nee regels zijn er voor de orde want zonder orde is er chaos en dan ben je nog verder van huis" zei Kirsten simpel. Ze luisterde hoe Sheila ging uitleggen waarom ze nu met zoveel mensen naar bed ging. "Aah juist. Ik dacht al... Wordt je zo snel verliefd op iemand of heeft dat wel even tijd nodig?" vroeg Kirsten oprecht geïnteresseerd. Ze had wel eens mensen gezien die meteen verliefd werden, dan lukte het niet met diegene en werden ze zo weer op een ander verliefd. Kirsten was maar 1 keer in haar hele leven verliefd geweest en die persoon kon het niet meer na vertellen. "Ja ik reis graag met Rage en ik denk dat die het wel weer leuk vind om zijn vleugels te kunnen uitslaan met mij op zijn rug"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimema feb 25, 2013 9:24 pm

Haar eigen c:
--

Sheila glimlachte even. "Gelukkig maar, want ik meen het." Zei ze kalm en ze keek even naar Kirsten. "Nee.. Ik word helemaal niet snel verliefd. Ik vraag me ook af of er wel mensen zijn die snel verliefd op mij zouden kunnen worden. Nee.. Meestal is het gewoon lust." Zei ze zacht. Ze keek even naar Kirsten. "Voor ik echt verliefd ben dan heeft dat tijd nodig. Ik moet dan eerst leuke dingen met de persoon doen en gewoon, gezellig samen zijn." Zei ze kalm. Ze keek even naar Kirsten en glimlachte even. "Dan zouden jullie mij en Dain kunnen volgen, maar we gaan niet heel snel.. Door mijn hoogtevrees, maar dat weet je inmiddels.' Zei ze liefjes en ze keek haar met een glimlach aan. "Maar ja, ik leef op lust en plezier wat dat betreft." Zei ze schouderophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 9:37 am

“Dat geloof ik best” Dat ze het meende. Maar Kirsten geloofde ook wel dat Sheila niet zoveel kwaad in de zin had. Echter zou Kirsten dit meisje zo weten te verslaan met haar lengte. Ze leek in ieder geval niet de sterkste. “Zouden mensen niet een oogje op je hebben gehad? Misschien heb je al vele harten gebroken. Misschien was het voor jou lust maar voor die ander schuilde er een diepere betekenis” Kirsten begon kleine vlechtjes in haar haren te maken, vast te maken met van die schuifspelden en uiteindelijk een klem erin. “Ah zo. Dus als je met iemand naar bed gaat is die al uitgetrancheerd? “ Kirsten schudde haar hoofd. Mensen moesten echt eens minder focussen op het concept liefde. Je had er niets aan. “Oké dat vind ik een prima idee” Kirsten floot op haar vingers en binnen enkele secondes hoorde je een luid gegrom in de verte. Haar draak was binnen mum van tijd boven hun. “Dan zullen we vanavond veel lust en plezier beleven” Kirsten begon te rennen, zakte beetje door haar benen en zette zich af zo de boom in. Behendig klom ze naar de top van de boom, greep de poot van Rage en klom vervolgens op zijn rug. “Wij zijn er klaar voor”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 5:20 pm

Met een glimlach haalde ze haar schouders op. "Dat zal best maar dan moeten ze dat duidelijker aangeven dan me nauwelijks in de ogen kijken omdat mijn lichaam dan interessanter is."Zei ze kalm. Ze keek even naar Kirsten en schudde haar hoofd. "Oh nee, helemaal niet. Alleen wel als de persoon in kwestie de volgende ochtend al direct weg is." Zei ze grijnzend. Ze knikte even waarna ze in haar gedachten Dain riep. "Nou dat hoop ik dan ook maar." Zei ze met een brede grijns. Dain landde vlak bij haar en rustig klom ze op hem. 'Kom Dain, ik ga gezellig met Kirsten uit." Zei ze glimlachend. Ze keek even naar Kirsten en steeg toen rustig op. Ze glimlachte genietend en keek toen naar Kirsten. "Volg je ons?" vroeg ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 7:03 pm

"Ow... Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Die hebben inderdaad op dat moment maar oog voor een bepaald iets" De borsten van Sheila vielen ook op dus natuurlijk zouden mannen daa naar staren. Mannen... Wat moest je er ook mee? "Ja de meeste blijven inderdaad niet want voor hun was het een ONS. Maar als je het prima vindt om zo te leven waarom ook niet? Echter raad ik je dat af als je echt opzoek bent naar iets serieus. Je moet namelijk ervoor zorgen dat mensen verliefd op jou worden en je lichaam is gewoon mooi meegenomen" Zo zag Kirsten het dan. Nu waren de beide dames met hun draken in de lucht. "Ja leid ons maar de weg"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila.
Level 4
Sheila.


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 17-02-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hell

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 7:05 pm

Waar gaan ze heen? Of gaan we gewoon hier verder? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirsten
Level 3
Kirsten


Aantal berichten : 745
Registratiedatum : 19-02-13

De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 26, 2013 7:39 pm

Zeg het maar:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval - Rijk van de Maagd   De waterval - Rijk van de Maagd - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De waterval - Rijk van de Maagd
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Maagd - Het bos van Vario.
» Casey's (bar/cafe) ~Rijk van de maagd
» Plantage - het rijk van de maagd
» De bloemenvelden - Het rijk v.d Maagd.
» Bloesembos-rijk v. d. maagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kyon :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier en Steenbok-
Ga naar: